×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نمایندگان، مالک اصلی شرکت بیمه رازی/ نمایندگان و بیمه رازی در کنار یکدیگر هستند

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه رازی، اولین نشست صمیمی سرپرست مدیرعاملی بیمه رازی با نمایندگان شرکت در سال ۱۴۰۳ برگزار شد، در این نشست جمشید اقبالپور- سرپرست شرکت بیمه رازی، نمایندگان را محور اصلی شرکت‌های بیمه دانست و بیان کرد: فعالیت، برنامه و اهداف نمایندگان در دستیابی شرکت‌های بیمه به اهداف کلان تاثیرگذار است.

او ادامه داد: بررسی عملکرد نمایندگان در سال گذشته نشان از آن دارد که نمایندگان درجذب پرتفو آنطور که باید عمل نکرده‌اند و نمایندگان باید بتوانند سهم ۵۰ درصدی از پرتفوی شرکت بیمه رازی را از آن خود کنند.

 سرپرست مدیرعاملی شرکت بیمه رازی، با تاکید بر اینکه مالک اصلی شرکت‌های بیمه، نمایندگان و کارمندان آن هستند، گفت: رشد نمایندگان، رشد شرکت را به همراه دارد، از این رو جلسات منظم به صورت ماهانه با نمایندگان در راستای رشد و ارتقاء نمایندگان و شرکت برگزار خواهد شد.

اقبالپور یادآور شد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سالجاری شرکت بیمه رازی توسعه کمی و کیفی نمایندگان و شعب شرکت است که اولویت رشد و توسعه کیفی نمایندگان در اولویت نخست قرار دارد.

او از نمایندگان درخواست کرد، تنها به فکر جذب پرتفو و فروش بیمه نامه نباشند و بررسی ریسک و کنترل ضریب خسارت انواع بیمه نامه را با جدیت پیگیری کنند.

سرپرست مدیر عاملی شرکت بیمه رازی در انتها از رشد ۴۰ درصدی پرتفوی هدف شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۳ پرتفوی مورد هدف شرکت بیمه رازی ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که باید ۵۰ درصد این پرتفو از سوی نمایندگان جذب شود و شرکت با قدرت از نمایندگان فعال حمایت خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.