×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
نگرانی بابت بسته‌شدن پنجره نقل ‌و انتقالات نداریم

به گزارش ایرنا، حجت نظری روز جمعه در گفت‌ وگویی تلویزیونی در زمینه شکایت آندره آ استراماچونی افزود: پنجره بسته نمی‌شود، زیرا رای اولیه قابل تجدید نظرخواهی است. مبلغ اعلام شده توسط فیفا هم قابل کم شدن است. درخواست استراماچونی یک میلیون و ۳۸۰ هزار یورو بود که به پرداخت یک میلیون و ۳۵۵ هزار یورو محکوم شدیم. از طرفی هنوز برای آنکه به دادگاه عالی ورزش برویم، زمان داریم.
وی خاطرنشان کرد: عمدی در پرونده استرا وجود ندارد و هیچ فردی کوتاهی عمدی نکرده است. ما به پرداخت مبلغی محکوم شدیم که تلاش می‌کنیم تا آن را کمتر کنیم. درخواست گراند رای کردیم و به طور حتم لایحه دفاعی خود را ارائه خواهیم کرد. تحلیل ما این است که این مبلغ قابل کسر است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: مشاوران حقوقی ایران افراد جدیدی هستند اما وکیل ما و در فیفا همان فردی است که پیشتر با استقلال همکاری می‌کرده است. موضوع پنجره نقل و انتقالات این فصل تحت تاثیر قرار نخواهد داد و هواداران نگران نباشند. با تلاش اعضای هیات مدیره و مدیریت باشگاه استقلال، همه با همدلی برای رفع مشکلات می‌کوشیم.
وی با بیان اینکه به هیچ وجه قصد فروش هیچ بازیکنی را نداریم، گفت: هفته آینده مطالبات بازیکنان جدید و کادر فنی را پرداخت خواهیم کرد.
نظری درخصوص تامین لباس بازیکنان استقلال اظهار داشت: در مورد شرکت قبلی که تامین لباس استقلال را انجام می‌داد، باید عنوان کنم که مدیریت پس از بررسی گفت که به صلاح باشگاه نیست تا با این برند ادامه همکاری دهیم. سرپرست باشگاه هم اطمینان خاطر داد که مشکلی پیش نخواهد آمد. امیدوار هستیم همین هفته مشکلات را حل کنیم و هفته جدید با برند البسه جدید تیم به میدان برود.
آندره‌آ استراماچونی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال، به دلیل دریافت نکردن بخشی از مطالبات خود از این تیم به فدراسیون بین‌المللی فوتبال شکایت کرده است.
روز گذشته(پنجشنبه) حکم این پرونده به استقلالی‌ها اعلام شد که بر اساس آن این باشگاه باید یک میلیون و ۳۵۴ هزار و ۹۹۹ یورو به استراماچونی بپردازد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.