×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳
«نیمار»، مردی که بارسلونا را رها نمی‌کند حتی به قیمت شکایت‌کشی

به گزارش ایرنا، سه سال از زمانی که باشگاه پاریسی بند فسخ قرارداد نیمار را فعال و در سال ۲۰۱۷ با پرداخت مبلغ مذکور، وی را به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ بدل کرد، می‌گذرد.
با این حال، در ژوئن سال جاری در دعوی حقوقی بارسلونا با نیمار بر سر پاداش وفاداری، دادگاهی رای را به سود کاتالان‌ها اعلام کرد؛ در دادخواست این دعوی نیمار خواهان دریافت ۴۳.۶ میلیون یورو پیش از کوچ به پاریس شده بود.
علاوه بر این، این دادگاه مهاجم پی‌اس‌جی را به پرداخت ۶.۷ میلیون یورو به بارسا محکوم کرد و این در حالی بود که نیمار در پایان سال گذشته ادعای دریافت ۳.۵ میلیون یورو بابت دستمزد دریافت نشده را از بارسا مطرح کرد که البته این درخواست نیز از سوی دادگاه رد شد.
در این بین، براساس گزارش‌ها مرد برزیلی از طریق وکلای خود در خصوص رای صادر شده در ژوئن مبنی بر محکومیت نیمار به پرداخت ۶.۷ میلیون یورو به بارسا، استیناف خواهی کرده است.
نیمار از زمان جدایی از نیوکمپ، به دفعات با بازگشت به بارسا پیوند داده شده است؛ در هر پنجره تابستانی نام مرد برزیلی در میان فهرست خریدهای کاتالان‌ها پدیدار شده و در سوی مقابل پی‌اس‌جی به وضوح اعلام می‌کند که ستاره این تیم فروشی نیست.
در شرایط فعلی بازگشت نیمار به نیوکمپ مقدور نیست زیرا بارسا با بحران مالی شدیدی ناشی از پاندمی کرونا دست و پنجه نرم می‌کند؛ بحرانی که به کاهش چشمگیر منابع درآمدی این باشگاه منجر شده است.
در این بین، هیچ توافقی در خصوص پیشنهاد کاهش دستمزد مطرح شده توسط بارسا از سوی بازیکنان حاصل نشده و این در حالی است که چهارشنبه هفته گذشته، ضرب الاجل نیل به توافق نیز به اتمام رسید.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.