×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
هتل جهانگردی خلخال مجددا از سوی شرکت ایرانگردی و جهانگردی راهبری و راه‌اندازی می‌شود

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در جریان بازدید از هتل جهانگردی خلخال از شروع بکار و راه‌اندازی مجدد این مجموعه، با تکیه بر اصل بازاریابی و اقتصادی خبر داد و عنوان نمود که بر مبنای اصول علمی و ساختارهای علم بازاریابی، برونسپاری هسته اصلی کسب و کار توجیه بلند مدت نخواهد داشت.
مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی همچنین افزود: با توجه به ظرفیت های گردشگری، چشم‌اندازهای متفاوت و شگفت‌انگیزی که در شهر خلخال وجود دارد، طراحی تورهای سیاحتی و هم افزایی با سایر مراکز گردشگری مورد انتظار است.
ذوقی تاکید کرد: انتظار می رود در فواصل سه ماهه سال جاری با توجه به افزایش اختیار مدیران هتل ها در موضوع منابع انسانی، مدیریت هزینه ها و توجه ویژه پیرامون تخفیفات ساختارمند، شاهد افزایش مناسب درآمد و کاهش هزینه‌های شرکت باشیم چرا که عملکرد مدیران در مقاطع مذکور به دقت ارزیابی خواهد شد و در این راه نیز اختیارات مکفی خواهند داشت.
وی در پایان خاطر نشان کرد: از تمام مدیران مراکز در کل پهنه خدماتی کشور انتظار رشد فروش خدمات غذا و پذیرایی به میزان حداقل دو برابری را داریم و با توجه به اختیارات تفویض شده ، این اهداف درآمدی را با قاطعیت پایش و نظارت خواهیم کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.