×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هدفگذاری بانک توسعه تعاون برای پرداخت ۲۸۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات

محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون در جلسه با برخی مدیران ستادی و تعداد ۹ نفر از مدیران استانی بانک اظهار داشت: مهمترین قاعده در فعالیت بانکی، مدیریت منابع و مصارف است و تمامی فعالیت ها و سرویس های بانکداری متکی به رعایت مدیریت این جریانهای مالی هستند.
وی افزود: کنترل نقدینگی و وصول بموقع مطالبات حائز اهمیت هستند و به مدیریت صحیح منابع و مصارف کمک می کنند.
سرپرست بانک توسعه تعاون با اشاره به هدفگذاری پرداخت ۲۸۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات در سال ۱۴۰۱ گفت: لازمه تحقق این هدف ، تجهیز منابع به میزان کافی می باشد تا تکالیف دولتی، تبصره ای و بانک مرکزی نیز اجرایی شود.
شیخ حسینی حاضرین در جلسه را سردمداران مساله تجهیز منابع در بانک دانست و گفت: بسیاری از سیاست ها و دستور العمل ها مطابق پیشنهاد واحدهای صف مورد بازبینی قرار گرفته و جاذبه های مورد نیاز برای مشتری فراهم شده است و مدیران استانی بزرگترین نقش را در اجرا بر عهده دارند.
وی خاطر نشان کرد: ضروری است مدیران استانی در جریان عملیات بانکی ارائه شده به مشتریان قرار داشته باشند و با آگاهی از نحوه ارائه خدمات به مشتریان، در رفع کمبودها و پوشش دهی نقاط ضعف و برجسته سازی نقاط قوت ، مداخلات لازم را صورت دهند.
وی گفت: نحوه فعالیت و جنس کار بانک توسعه تعاون کمی متمایز با بانک های قدیمی است و بانک های پر سابقه تر، با اتکا به برخی مشتریان سازمانی و سنواتی، دغدغه کمتری برای جذب و ماندگاری منابع دارند، ضمن آنکه فعالیت بانک های قدیمی تر در ابعاد بزرگتر موجب گردیده هر گونه ورود و خروج منابع، اثر زیادی بر کلیت منابع نداشته باشد.
شیخ حسینی با اشاره به اهمیت نحوه بازاریابی روسای شعب و واحدهای اجرایی گفت: همزمان با مذاکرات و معرفی خدمات، معمولا در خصوص نیازهای اعتباری و تسهیلاتی مشتری پیشنهادهایی ارائه می گردد که با توجه به حجم انبوه بازاریابی و مشتری مداری در سطح سراسر کشور، جریانی از نیاز اعتباری و تمایل برای مصرف منابع به وجود می آید، که چنانچه رشد منابع تناسبی با این تقاضای مصرفی نداشته باشد، مدیریت جریان منابع و مصارف دشوار می شود.
وی خاطر نشان کرد: در تنظیم سیاست ها و اعطای ابزار به مدیران استانی و روسای شعب تلاش شده است جاذبه های کافی برای جذب مشتریان و تجهیز منابع فراهم آید.
سرپرست بانک توسعه تعاون گفت: مدیران استانی این ابزار را در اختیار دارند که بخش مهمی از پرداخت حقوق کارکنان را نیز مطابق عملکرد و بهره وری شعب و کارکنان مدیریت نمایند تا ابزارها و مولفه های انگیزشی برای کارکنان ساعی تر وجود داشته باشد.
شیخ حسینی با بیان اهمیت خدمات ارزی برای جذب بسیاری از واحدهای تولیدی گفت: برنامه های توسعه خدمات ارزی به زودی در بانک اجرایی می گردد و مشتریانی که نیازهای ارزی دارند، با اطمینان بیشتر جذب بانک می شوند.
در این نشست محمد ذوالفقاری معاون مدیر عامل در امور مالی و پشتیبانی، سعید معادی معاون مدیر عامل در امور بازاریابی و استانها، حمید رضا البرزی مدیر امور اعتباری، احمد محمدی مدیر امور استانها و شعب، هادی بخت یار رییس اداره کل نظارت و هماهنگی استانها و شعب، مصطفی منتظری رییس اداره کل مدیریت ریسک، حمید بختیاری معاون اداره کل هوش تجاری و طراحی محصول به بیان اقدمات و تدابیر ستاد پرداختند و عالی محمودی، کافی زاده، حسانی زاده، اسدی، احمدی، کرمی، غیاثی مدیران استانهای اصفهان، کرمان، فارس، مازندران، خوزستان، البرز و صادقی رییس شعبه مستقل مرکزی نیز مطالب مهمی درباره نیازها و خواسته های مشتریان و نحوه ارائه خدمات ارائه دادند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.