×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
هدف‌گذاری کاهش مراجعات به شبکه خدمات پس از فروش با ارتقای کیفیت قطعات

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- کیانوش پورمجیب در حاشیه نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو، تصریح کرد: بیش از یک سال است که حتی یک خودروی ناقص در گروه صنعتی ایران خودرو تولید نشده است.
وی از عزم گروه صنعتی ایران خودرو به منظور تحقق پنج استاندارد جدید در محصولات تا پایان سال جاری خبر داد و تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو هم‌سو با منافع کشور و به منظور رعایت حقوق مصرف کنندگان، محصولات قدیمی را با تولید و ارایه محصولات جدید از رده خارج خواهد کرد.
پورمجیب با اشاره به دستاوردهای طرح تحول کیفی قطعات و تعریف ۵۹ پروژه بهبود کیفی برای ۵۹ قطعه بر اساس گزارش های دریافتی از خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو، گفت: شاخص های مراجعه مشتریان به خدمات پس از فروش، نشان دهنده موفقیت و اثربخشی پروژه های تحول و بهبود کیفیت قطعات است.
مدیرعامل ساپکو با اشاره به رویکردهای نظام مند کیفیت در گروه صنعتی ایران خودرو، از تعریف ۳۴ پروژه بهبود کیفیت قطعات خدمات پس از فروش در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: کیفیت مسیری پیوسته و از تاکیدات اصلی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو‌ در راستای جلب رضایت مشتری است و ما تمام‌ توانمان را به کار گرفته ایم‌ تا با ارتقای کیفیت قطعات، مراجعه مردم به خدمات پس از فروش پس از تحویل خودرو را به حداقل ممکن کاهش  دهیم.
 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.