×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
#هر_ چی_ برانکو_گفت

به گزارش ایسنا، روزنامه همشهری در ادامه نوشت: با وجود پیروزی در هر ۴بازی دور برگشت، کسانی بودند که همچنان اسکوچیچ را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی مناسب نمی‌دانستند. شهاب عزیزی‌خادم با تأکید بر پایان قرارداد اسکوچیچ با فدراسیون و منوط‌کردن تصمیم‌گیری به‌نظر اعضای هیأت‌رئیسه، وانمود کرد که به‌نظر منتقدان احترام می‌گذارد و تلاش خواهد کرد با اسم‌های بزرگ‌تر مذاکره کند.
هدف دوم فدراسیون احتمالا بالارفتن توان چانه‌زنی‌اش در مذاکرات با اسکوچیچ بوده. وقتی نام مربیان بزرگی مانند کارلوس کی‌روش به میان بیاید، طبیعی است که اسکوچیچ احساس خطر کند و نتواند برای تمدید قرارداد با فدراسیون درخواست جدید داشته باشد.
هرچه بود،  وب‌سایت فدراسیون فوتبال، رسما به نقل از رئیس فدراسیون خبر داد که قرارداد سرمربی کروات تیم ملی ایران تا پایان مرحله نهایی انتخابی جام جهانی تمدید شده است. البته سایت ورزش‌سه، که به‌نظر می‌رسد از حامیان اسکوچیچ باشد، در گزارشی مدعی شد قرارداد او به‌گونه‌ای است که چنانچه بتواند تیم ملی ایران را به جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد، در این مسابقات هم روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست.
تصمیمی که گرفته شد، برای بسیاری از کسانی که ساختار فدراسیون فوتبال ایران را می‌شناسند، عجیب نبود. چیزی که غیرمنتظره بود، انفعال مدیران فدراسیون در برابر شایعات و حتی دخالت‌های بیرونی بود؛ از اظهارنظر برخی مدیران وزارت ورزش تا درخواست غیرحرفه‌ای برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس. او که حالا روی نیمکت تیم ملی عمان می‌نشیند و ممکن است در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی یکی از حریفان ایران باشد، به‌خودش اجازه داد هموطنش، اسکوچیچ را به‌عنوان مناسب‌ترین گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران معرفی کند و از فدراسیون بخواهد قرارداد او را تمدید کند.

انتهای پیام

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.