×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همزمان‌ با آغاز هفته بیمه، از طرح «ارس» رونمایی شد

زارش روابط‌عمومی بیمه باران، در این مراسم، دکتر حسین عبده تبریزی، مدیرعامل، معاونان و مدیران بیمه باران، معاونان و مدیران بانک مهر ایران و برخی از مدیران گروه صنعتی انتخاب حضور داشتند.

دکتر عبده تبریزی، در ابتدای این مراسم، با اشاره به اهمیت ارائه طرح‌های مکمل بازنشستگی، تصریح کرد: با توجه به مسائلی که پیرامون صندوق‌های بازنشستگی کشور وجود دارد، امیدوارم ارائه طرح‌هایی مانند طرح ارس بتواند حل و فصل این معضل را تسهیل کند.
علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه باران، نیز ضمن ابراز امیدواری از مزایای متعدد طرح ارس نسبت به طرح‌های موجود بازار افزود:‌ با همت متعالی بانک قرض‌الحسنه و‌کارگزاری‌دال، امیدوارم طرح ارس بتواند منشا خیری برای هموطنان باشد و‌ در دورانی که نیاز به تامین مالی مازاد و مستمری مکمل بیش از همیشه احساس می‌شود، راهگشا و موثر واقع شود.

هادی در ادامه افزود: بیمه باران به دلیل ماهیت سهامداران و موسسان که از فعالان حرفه‌ای بازار سرمایه هستند، از ابتدای فعالیت، تمرکز خود را بر بیمه‌ زندگی با ماهیت سرمایه‌گذاری و تامین مالی آینده قرار داده است. بیمه باران با ارائه بیمه‌نامه مستمری بافاصله و آنی، تلاش کرده با شناسایی نیاز جامعه گام موثری در مسیر تامین آتیه اقشار مختلف جامعه بردارد. استقبال بیمه‌گزاران از این بیمه‌نامه‌ها، نشان از این دارد که در مسیر درستی قدم برداشته‌ایم.

در ادامه این مراسم رضا قرائی‌پور، معاون مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت : بیش‌ از ١۵ میلیون مشتری از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده می‌کنند، و ماموریت بانک شمولیت مالی از طریق عقد قرض‌الحسنه است. وی گفت: بعد از استقرار دولت سیزدهم منابع بانک بیش از سه برابر شده؛ چراکه ما معتقدیم مردم باید در فضای قرض‌الحسنه تامین مالی شوند.
قرائی‌پور گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اعطای یک وام قرض‌الحسنه بستری را فراهم می‌کند تا متقاضیان طرح ارس با پرداخت اقساط آن و سرمایه‌گذاری اندوخته خود در طرح ارس، از بیمه‌نامه‌های مستمری بهره‌مند شوند یا به دلخواه خود مبلغ را در پایان دوره دریافت کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.