×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ ۱۳۵ طرح و پروژه پست بانک ایران به بهره‌برداری رسید

به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، افتتاح، تجهیز و بازسازی ۷۷ باجه بانکی روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۷۷٫۵۰۰ میلیون ریال و با ایجاد شغل برای ۱۳۸ نفر، در استان‌های سمنان، مازندران، سیستان و بلوچستان، ایلام، آذربایجان غربی، قزوین، یزد، گیلان، بوشهر، مرکزی، فارس، کردستان، البرز، همدان، قم، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری با همکاری بانک و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از جمله پروژه‌های بهره‌برداری شده بانک بود.
همچنین با اعطای تسهیلات از سوی بانک، ۵۴ پروژه تولیدی، صنعتی و خدماتی با هدف اشتغال‌زایی به خصوص در مناطق محروم و روستایی در ۱۳ استان خراسان جنوبی، خراسان شمالی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، لرستان، فارس، تهران، هرمزگان، یزد، ایلام، همدان و سیستان و بلوچستان مورد بهره‌برداری  قرار گرفت.
کارخانه‌های احداث کارخانه تولید بی کربنات سدیم توسعه و تکمیل واحد تولید لبنیات، گلخانه‌های تولید گل های زینتی و سبزیجات به روش هیدروپونیک، طرح توسیعه تولید پد پانسمان پیشرفته پزشکی، مجتمع‌های خدمات رفاهی، ایجاد مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، گاوداری ۵۰ راسی و سردخانه زیر صفر و سردخانه بالای صفر بخشی از این پروژه‌ها بود که با اعتبار ۴٫۹۹۸٫۰۳۱ میلیون ریالی بانک، صندوق توسعه ملی و بخش خصوصی و با ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای دو هزار و ۹۱ نفر در سطح کشور به بهره برداری رسید.
همچنین چهار شعبه بانک در شهرستان‌های بدره، سراوان، ماکو و شاهین‌دژ با اعتباری بالغ بر ۱۰۱٫۸۰۰ میلیون ریالی تجهیز و بازسازی شده بودند، افتتاح شدند.
بر اساس این گزارش، با افتتاح و راه اندازی پروژه‌های پست بانک ایران در ایام دهه مبارک فجر برای دو هزار و  ۲۲۹ نفر اشتغال ایجاد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.