×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۷ خرداد , ۱۴۰۳
همسر و مادر شهیدان «احمدی» و ام‌الشهدا «صالحی» آسمانی شدند

به گزارش خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا،‌ بانو «محترم فرجوند» همسر و مادر شهیدان «محمود و سهراب احمدی» در سن ۸۳ سالگی پس از طی دوره بیماری در شهرستان بیجار دارفانی را وداع گفت و پس از سال‌ها رنج دوری از خانواده به همسر و فرزند شهیدش پیوست.

پیکر این مادر و همسر فداکار با حضور امام جمعه، مسئولان و خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در قطعه ایثارگران آرامستان شهرستان بیجار به خاک سپرده شد.

تجارت گردان | همسر و مادر شهیدان «احمدی» و ام‌الشهدا «صالحی» آسمانی شدند

شهید «سهراب احمدی» روز نوزدهم فروردین‌ماه سال ۱۳۶۹ در بیجار به شهادت رسید. شهید «محمود احمدی» نیز روز پنجم اسفندماه سال ۱۳۶۰ در زادگاهش توسط گروهک‌های ضد انقلاب به اسارت درآمد و به شهادت رسید. اثری از پیکر وی به دست نیامد.

مادر شهیدان «صالحی» دعوت حق را لبیک گفت

حاجیه خانم «پری محمدی‌فرد» مادر شهیدان «رامین و محمدامین صالحی» از خراسان شمالی، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

 مادر شهیدان «رامین و محمدامین صالحی» پس از سالها دوری از فرزندان شهیدش در ۸۳ سالگی و در اثر بیماری‌ ناشی از کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

تجارت گردان | همسر و مادر شهیدان «احمدی» و ام‌الشهدا «صالحی» آسمانی شدند

پیکر مرحومه حاجیه خانم پری محمدی‌فرد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تشییع و در زادگاهش شهر پیش‌قلعه از توابع مانه و سملقان خراسان شمالی به خاک سپرده شد.

شهید «محمدامین صالحی» متولد سال ۱۳۴۲ و مجرد بود که از طریق بسیج سپاه پاسداران به جبهه‌ها اعزام و در سال ۱۳۶۵ به شهادت رسید.

شهید «رامین صالحی» متولد سال ۱۳۴۶ و متاهل بود که توسط ارتش به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در سال ۱۳۶۷ به فیض شهادت نائل آمد

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.