×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
همکاران شعب مهمترین نقش را در تحقق رسالت بانک توسعه تعاون بر عهده دارند

حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون در دیدار نوروزی شعب مستقل مرکزی، خیام، شهید رجایی و شهران تهران اظهار داشت: برنامه‌های راهبردی و عملیاتی بانک در حمایت از تعاونگران و کارآفرینان در سطوح ستادی و اجرایی در حال انجام بوده است و همکاران شعب در این مسیر نقش بسزایی بر عهده دارند.

وی افزود: پرداخت ۲۵۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای سال ۱۴۰۰ هدفگذاری شده بود که طی چند روز اخیر مجموعه بانک این مهم را محقق نمود و حجم عملیات توسعه‌ای بانک به مدد تلاش همکاران به نحو مناسبی افزایش یافته است.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری و تسهیلات موضوع بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۰ از مهمترین طرح‌هایی است که بانک در آن نقش عاملیتی را بر عهده دارد و ایجاد اشتغال در مناطق سراسر کشور از طریق تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های مورد حمایت محقق می‌گردد.

وی افزود: رسالت اصلی بانک توسعه تعاون حمایت از تعاونگران و کمک به افزایش سهم تعاون در اقتصاد ملی است و تبعیت از سیاست‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ویژه معاونت تعاون حائز اهمیت است و تعامل با اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی و ارائه خدمات تخصصی به تعاونگران بسیار مهم می باشد .

مهدیان خاطر نشان کرد: افزایش اختیارات واحدهای اجرایی و شعب همواره حائز اهمیت بوده است تا همکاران شعب با رعایت تکریم مشتریان و تسریع در ارائه خدمات، حداکثر رضایت مشتریان را رقم بزنند.

وی ضمن تشکر از همکاران و تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید سعید نوروز گفت: همکاران شعب در روزهای پایانی سال تدابیر و تلاش بسیاری صورت داده‌اند تا تکریم مشتریان و مراجعین به نحو مناسبی صورت پذیرد.

مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: توسعه بانکداری الکترونیک و اجرای بانکداری دیجیتال در سطح شبکه شعب از مهمترین اقدامات در حوزه مشتری مداری محسوب می‌گردد و در این مسیر، فراهم‌سازی تجهیزات و سامانه‌های مورد نیاز از اهمیت خاصی برخوردار است.

مهدیان گفت: تقویت شعب به لحاظ سرمایه انسانی می‌تواند به ایفای نقش بانک در بخش تعاون کمک شایانی نماید و به ویژه تقویت همکاران شعب تهران از برنامه‌های جاری بانک به شمار می‌رود.

گفتنی است در این بازدیدها سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، احمد محمدی مدیر امور استان ها و شعب، محمد شیخ حسینی مدیر شعب استان تهران، حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت و شهرام بخشا رئیس اداره کل روابط عمومی نیز حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.