×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
همکاری گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و بانک صادرات افزایش می‌یابد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سید ضیاء ایمانی مدیرعامل و برخی از مدیران ارشد بانک صادرات با دکتر علی عسکری دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مدیرعامل بانک صادرات با اشاره به ظرفیت‌های مختلف این بانک در منطقه غرب آسیا و تعاملات مثبت گذشته بین این بانک و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس برای افزایش همکاری‌های ارزی و ریالی اعلام آمادگی کرد.

حسین پناهیان معاون مالی و سرمایه‌گذاری گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس هم در این دیدار با اشاره به توافق ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار ریالی و ۱۸۰ میلیون دلار اعتبار ارزی، توسعه همکاری‌های فی‌مابین را خواستار شد.

علی عسکری نیز در این دیدار بر اجرای هر چه سریعتر ۱۴ پروژه مهم این گروه به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد دلار و همچنین اجرای طرح‌ جدید پارک فناوری پتروشیمی فدک در عسلویه و طرح‌های پایین دستی و تکمیل زنجیره ارزش در استان‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اجرای سریع‌تر و با استاندارد بالای این پروژه‌های توسعه‌ای نیاز به تامین مالی دارد که امروز اولویت ماست.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تصریح کرد: همکاری ما با نظام بانکی تنها محدود به تامین مالی نخواهد بود، بلکه از آنها برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های سودآور گروه دعوت می‌کنیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.