×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳
هیچ بازیکنی در تیم فوتبال وچان قرارداد نجومی ندارد

کاظم مفاخری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علت حاشیه سازی درباره تیم مطرح وچان مشخص نیست و نمی‌دانیم چرا برخی اصرار دارند تا مدام برای این تیم لیگ برتری حاشیه ایجاد کنند.
 وی با اشاره به طرح برخی مسائل در مورد پرداخت رقم‌های نجومی به بازیکنان این تیم، افزود: بالاترین مبلغ قراردادی که بازیکنان ما بسته‌اند ۱۰۰ میلیون تومان است.
مفاخری اضافه کرد: البته امیدواریم شایعاتی که درباره تیم مطرح است در توان مالی ما باشد و بتوانیم مبالغ بالاتری به بازیکنان خود بدهیم ولی در حال حاضر این امکان را نداریم.
وی درباره نقل و انتقالات این تیم نیز یادآور شد: اقتضای قهرمانی تیم در گرو تغییرات زیاد است و به همین دلیل در تلاش هستیم تا با بازیکنان جدید و ترکیب قوی‌تری وارد عرصه رقابت‌های لیگ برتر شویم.
مدیرعامل باشگاه وچان کردستان تاکید کرد: تیم را برای قهرمانی بسته‌ایم و در حال حاضر ۱۸ نفر که بیشتر آنان ملی پوش هستند در این تیم حضور دارند.
مفاخری با بیان اینکه تیم وچان توانست تمرینات زودهنگام خود را به صورت روزانه انجام دهد و از همه لحاظ آماده است، گفت: همه تلاش ما این است که در فصل پیش رو به قهرمانی برسیم و برای همین سعی داریم تا تیم را از حاشیه‌ دور نگه داریم.
تیم وچان کردستان در فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور توانست عنوان نایب‌قهرمانی را پس از تیم مدعی شهرداری بم به دست آورد. در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور۱۲ تیم  حاضر هستند که  در ۲ گروه ۶ تیمی باهم رقابت خواهند کرد.  در گروه نخست شهرداری بم، سپاهان اصفهان، نماینده البرز، ذوب‌آهن اصفهان، همیاری آذربایجان غربی و نماینده خوزستان حضور دارند و در دیگر گروه تیم‌های وچان کردستان، شهرداری سیرجان، پالایش گاز ایلام، ملوان بندرانزلی، زاگرس شیراز و نماینده بوشهر  به رقابت خواهند پرداخت. مسابقات لیگ برتر زنان از روز هفتم آذرماه آغاز خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.