×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
وبینار رایگان متدولوژی AUTOSAR، مسیر تحول نرم‌افزار در صنعت خودرو

به گزارش تجارت گردان به نقل از ایکوپرس- به منظور تسهیل طراحی توزیع شده سیستم های نرم افزار خودرو، استاندارد AUTOSAR در سال ۲۰۰۳ با همکاری تولیدکنندگان خودرو و تامین‌کنندگان رده‌های مختلف در حوزه سخت افزار و نرم افزار خودرو، معرفی شد. با گذشت زمان، شرکت‌های متعددی در جهت توسعه و تکامل این استاندارد، به این کنسرسیوم پیوستند تا جایی که هم اکنون این کنسرسیوم شامل بیش از ۱۵۰ شریک جهانی است و استاندارد AUTOSAR، به عنوان رویه اصلی مهندسی نرم‌افزار در خودرو شناخته می‌شود. 
در این وبینار رایگان، ضمن تشریح سیر رشد و تکامل نرم افزار در پلتفرم برق و الکترونیک خودرو، تاریخچه، ضرورت و اصول متدولوژی AUTOSAR مورد بحث قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی جتکو، مخاطبان این وبینار، مهندسان طراحی نرم افزار و الکترونیک در صنایع خودرو، اعضای هیات علمی و دانشجویان رشته‌های، برق، کامپیوتر و مهندسی خودرو و مدیران و اعضای شرکت‌های دانش بنیان با موضوع کاری مرتبط هستند. 
این وبینار شامل سرفصل های قیدها و الزامات در نرم‌افزارهای خودرو، سیر تکاملی پلتفرم برق و الکترونیک خودرو، نسل کلاسیک متدولوژی AUTOSAR، چالش های نسل بعدی پلتفرم خودرو و نقشadaptive autosar در توسعه پلتفرم zonal یک شنبه ۳۰ بهمن ساعت ۱۵ در سایت www.evand.com  برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام حضور در وبینار به این سایت مراجعه کنند.  

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.