×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پخش فینال جایزه سال هوشمندسازی همراه اول از روبیکا

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، جایزه سال هوشمندسازی که با شعار «ایده ‌های نو برای معضلات قدیمی» برگزار شده، اکنون به مرحله فینال رسیده و ارائه ۱۱ فینالیست این رویداد از امروز سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱، انجام خواهد شد که علاقه مندان می توانند این مرحله را از طریق سوپراپلیکیشن روبیکا پیگیری کنند. 

جایزه سال هوشمندسازی عنوان رقابتی است که به همت مرکز تحقیق و توسعه همراه اول و با هدف ارائه راهکارهای نوآورانه و فناورانه برای رفع چالش ها و معضلات کلیدی کشور از طریق راهکارهای مبتنی بر هوش مصنوعی کلید خورده است. 

بعد از فراخوان این جایزه، بیش از ۸۰ شرکت در مرحله اول این رقابت ثبت نام کردند که پس از ارزیابی، ۳۶ طرح منتخب به مرحله نیمه نهایی و نهایتا ۱۱ طرح به مرحله فینال رسید. 

رقابت شرکت های دانش بنیان و استارتاپ های شرکت کننده در این جایزه، حول ۱۰ حوزه «کاهش آلودگی هوای کلانشهرها»، «مراقبت های بهداشتی – درمانی بهینه در زمان کرونا»،  «بهینه سازی توزیع محصولات کشاورزی»، «کاهش معضل کمبود منابع آبی»، «کاهش خسارات تصادفات جاده ای»، «مبارزه با قاچاق»، «مدیریت و کنترل ترافیک کلانشهرها»، «مدیریت مصرف سوخت»، «مدیریت مصرف انرژی (برق و گاز)» و «کاهش هزینه نهاده های تولید در کشاورزی» بود.

لازم به ذکر است یکی از مزایای شرکت در این رویداد، امکان عقد قرارداد تیم های برتر با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول تا سقف ۱۰ میلیارد ریال عنوان شده است.

علاقه مندان می توانند این رویداد را از طریق نشانی https://go.rubika.ir/hoshmandsazi مشاهده کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.