×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرداخت بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به متقاضیان موتورسیکلت‌های برقی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران «سیدجعفر شمس» مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌ شهری شهرداری مشهد، ضمن تقدیر از همکاری‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در پیشبرد این طرح، بر تقویت همکاری و گسترش آن تأکید کرد.
وی در دیدار با مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی، اظهار داشت: همه پتانسیل موجود در مجموعه شهرداری استان برای فراهم ‌آوردن زیرساخت‌های لازم به کار گرفته شده تا بتوانیم در آینده نزدیک شاهد استفاده همه شهروندان از این وسیله نقلیه پاک باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون‌ شهری شهرداری مشهد، تصریح کرد: راه‌اندازی ایستگاه‌های شارژ در سطح شهر و ترویج استفاده از موتورهای برقی نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد.
در ادامه دیدار «نورالله نظریان» مدیر شعب بانک در استان خراسان رضوی، از فروش بیش از ۵۰۰ موتور برقی خبرداد و گفت: تا کنون به شهروندان، بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه برای خرید موتورهای برقی پرداخت شده و این عدد به‌صورت روزانه در حال افزایش است.
وی افزود: گسترش این طرح مستلزم حضور تولیدکنندگان بزرگ و ایجاد همکاری‌های دوجانبه است.
نظریان ادامه داد: همراهی سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری شهرداری مشهد با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در فرآیند جذب پذیرنده‌های موتورسیکلت و معرفی طرح به شهروندان، قابل تقدیر است و قطعاً ادامه این همکاری منجر به نتایج درخشانی خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.