×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی، بر اساس گزارش عملکرد ارائه شده توسط صندوق قرض الحسنه شاهد این مجموعه توانسته در ۷ ماهه نخست سال جاری(۱۴۰۱) با پرداخت بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو، رشد ۴۷ درصدی در پرداخت تسهیلات نسبت به مدت مشابه سال قبل(۱۴۰۰) را تجربه کند.

بر اساس این گزارش از ۱ فروردین لغایت ۸ آبان ۱۴۰۰ تعداد ۵۱/۱۰۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۴/۳۲۲/۴۶۷/۰۰۰/۰۰۰ ریال پرداخت شده است در صورتی که آمار سال ۱۴۰۱ در همین بازه زمانی نشان از پرداخت ۵۳/۱۰۲ فقره تسهیلات به مبلغ ۲۱/۰۵۰/۳۵۶/۵۰۰/۰۰۰ ریال و رشد ۴۷ درصدی مبلغ تسهیلات پرداختی در سال جاری نسبت مدت مشابه سال قبل دارد.

افزایش ۴۷ درصدی پرداخت تسهیلات در ۷ ماه ابتدایی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در حالی به وقوع پیوسته است که صندوق قرض الحسنه شاهد عملا بر اساس قوانین و مقررات بانک مرکزی به عنوان نهاد ناظر و همچنین اساسنامه مصوب اجازه هیچگونه فعالیت اقتصادی را ندارد. این رشد چشمگیر در پرداخت تسهیلات و ارائه خدمات توسط صندوق قرض الحسنه شاهد به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر در شرایطی حاصل شده که سقف پرداخت تسهیلات از ۳۰۰ میلیون ریال به ۵۰۰ میلیون ریال افزایش یافته و برای سومین سال متوالی نیز مابه التفاوت اولین افزایش حقوق اعضاء دریافت نشده است.

در سنوات گذشته برای افزایش بنیه مالی صندوق قرض الحسنه شاهد در راستای ارائه خدمات بیشتر و بهتر مابه التفاوت اولین افزایش حقوق اعضاء دریافت می گردید که در ۳ سال اخیر با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور این مهم رخ نداد. صندوق قرض الحسنه شاهد به عنوان یکی از نهادهای خدمتگزار خانواده عزیز و شریف شهدا و ایثارگران طی سال های اخیر علی رغم کبودها و مشکلات توانسته با برنامه ریزی و تلاش مضاعف مجموعه همواره گام هایی رو به جلو برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به اعضاء بردارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.