×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پرداخت سود سرمایه گذاران صندوق گنجینه زرین شهر

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تامین سرمایه تمدن ، سود روزشمار منتهی به دوره ی بهمن ماه ۱۴۰۲ صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر برای دوره ماندگاری یک ماه کامل، معادل ۲۳٫۱درصد با نرخ سود موثر سالانه معادل۲۵٫۷درصد  به حساب سرمایه گذاران واریز شد.

صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر به صورت ماهانه و در اولین روز کاری هر ماه اقدام به پرداخت سود به سرمایه گذاران خود می نماید . از آنجاییکه بیش از ۷۰ درصد دارایی های صندوق در سپرده های بانکی و اوراق بهادار با درآمد ثابت سرمایه گذاری گردیده است لذا قابلیت نقد شوندگی این صندوق بسیار بالاست.

همچنین مهمترین مزیت این صندوق، ضمانت نقدشوندگی به وسیله بانک شهر است و وجود این ضمانت خود دلیلی بر امنیت سرمایه گذاری در این صندوق می باشد.

صندوق سرمایه گذاری گنجینه زرین شهر از مهرماه سال ۹۰ تاسیس شده و در حال حاضر با دارایی تحت مدیریت بیش از ۵۵همت به مدیریت تامین سرمایه تمدن فعالیت می نماید. نوع این صندوق، درآمد ثابت و با پیش بینی سود می‌باشد که سود آن به صورت روزشمار محاسبه و در دوره‌های ماهانه بدون نرخ شکست و معاف از مالیات  به صاحبان واحدهای سرمایه‌گذاری پرداخت می‌گردد.

 برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ گنجینه زرین شهر، سرمایه گذاران می‌توانند به یکی از دو روش حضوری با مراجعه شعب سوپر مارکت مالی آی بی شاپ و یا آنلاین از بستر اولین مرکز سرمایه گذاری آنلاین کشور« آی بی شاپ »اقدام نمایند. بهترین شایان ذکر است بهترین زمان جهت سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر اوایل هر ماه می باشد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.