×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان به نقل از شبکه خبر،در هفته سی ام و پایانی این رقابت‌ها، دیشب هشت دیدارِ همزمان برگزار شد که در ورزشگاه آزادی تهران، پرسپولیس قهرمان زود هنگام رقابت‌ها، با سه گل سایپا را شکست داد و با ۶۷ امتیاز، ضمن ایستادن بر سکوی قهرمانی، سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را در فصل آینده نیز بدست آورد. امیری، اوساگونا و علیپور برای سرخپوشان گلزنی کردند. سایپا هم با ۲۹ امتیاز در ردهء چهاردهم ایستاد.

استقلال تهران در بوشهر برابر میزبانش شاهین شهرداری به برتریِ پرگلِ ۴ به ۱ رسید و با ۵۳ امتیاز، نایب قهرمان شد. میلاد صارمی تک گلِ شاهین را به ثمر رساند و گل‌های آبی پوشان را شیخ دیاباته – دو بار، وریا غفوری و مهدی قائدی یک بار به ثمر رساندند. شاهین شهرداری هم با ۲۲ امتیاز به لیگ دسته یک سقوط کرد.

فولاد خوزستان در اهواز با تک گلِ عارف آقاسی ازسدِ تراکتور تبریز گذشت و با ۵۱ امتیاز، سوم شد، تراکتور هم با ۵۰ امتیاز در ردهء چهارم جای گرفت. سپاهان در تهران برابر میزبانش پیکان به تساوی ۱ – ۱ رسید. سپاهان با این تساوی ۴۹ امتیازی شد و در ردهء پنجم ایستاد و پیکان با ۲۹ امتیاز در رتبهء سیزدهم جای گرفت. برای سپاهان محمد محبی و برای پیکان شهریار مغانلو گل زدند.

شهرخودروی مشهد برابر نساجی مازندران به تساوی بدون گل رضایت داد و با ۴۶ امتیاز ششم شد.

نفت مسجد سلیمان باتک گلِ امید سینگ مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی رسید. به این ترتیب پارس با ۲۷ امتیاز به لیگ دسته یک سقوط کرد.

همچنین، گل گهر سیرجان در اصفهان با نتیجهء ۳ به ۲ ازسدِ میزبانش ذوب آهن گذشت و با ۳۳ امتیاز دهم شد، ماشین سازی تبریز هم با تک گل فردین عابدینی نفت آبادان را شکست داد.

در جدول رده بندی و در پایان رقابت‌های این فصل، تیم‌های پرسپولیس، استقلال، فولاد خوزستان، تراکتور، سپاهان، شهرخودرو، نفت آبادان و نفت مسجد سلیمان در مکان‌های اول تا هشتم قرار گرفتند.

در نیمه دوم هم، نساجی مازندران، گل گهر سیرجان، ماشین سازی تبریز، ذوب آهن، پیکان، سایپا، پارس جنوبی و شاهین بوشهر عنوان‌های نهم تا شانزدهم را از آن خود کردند.

در پایان این مسابقات، شیخ دیاباته از استقلال با ۱۴ گلِ زده به عنوان آقای گلِ این فصل معرفی شد، استقلال با ۵۵ گل بهترین خط حمله را به خود اختصاص داد و پرسپولیس هم با ۱۷ گل خورده، بهترین خط دفاعی لیگ را داشت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.