×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پس از وقوع حادثه رانندگی حضور نماینده صندوق در زمان ترسیم کروکی فرضی در دستور کار شعبه قرار گرفت

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی؛ خانم فاطمه خالقی مدیر شعبه استان مازندران ضمن اشاره به احقاق حقوق زیان‌دیدگان در پرونده‌هایی که مقصر حادثه متواری گردیده است اظهار داشت: با رایزنی های صورت گرفته با نیروی انتظامی و پلیس راهور استان مازندران، مقرر گردید به محض وقوع حادثه رانندگی و طرح شکایت از سوی زیاندیده مبنی بر متواری شدن مقصر حادثه، از نماینده صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در زمان ترسیم کروکی فرضی دعوت بعمل آید.

خالقی با بیان اینکه حضور موثر کارشناسان صندوق در صحنه تصادف و بررسی دقیق موضوع با حضور زیاندیده و شاهدین، عنوان کرد: ضمن جلوگیری از تصادفات صوری و صیانت از حقوق صندوق، موجبات تسریع در فرایند پرداخت حقوق زیاندیدگان را فراهم می‌آورد .
وی در ادامه یادآوری کرد: اخیرا پرونده‌ای تصادفی در شعبه مازندران بررسی و منتج به پرداخت گردیده است که تاریخ وقوع حادثه ۱۰/۰۷/۱۴۰۰ بوده و با توجه به ورود صندوق از زمان وقوع حادثه و تنظیم نظریه کارشناس، فرایند رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیده به کوتاه‌ترین زمان ممکن رسید.  

مدیر شعبه صندوق استان مازندران در پایان یادآوری کرد: درهمین راستا، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۴۲ پرونده با موضوع مقصر متواری در شعبه مازندران تشکیل که پس از بررسی های صورت گرفته ، منتج به پرداخت خسارت بمبلغ ۱۶۶،۴۱۷،۷۶۴،۰۰۰ ریال گردیده است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.