×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
حضور ۱۶ کشور خارجی در نمایشگاه ایپاس / پلیس امروز با تمام توان برای امنیت در میدان حضوری فعال دارند

به گزارش تجارت گردان ،نشست خبری بیستمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی امروز ۱۸ مهر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

سردار یزدآبادی معاون هماهنگ کننده بنیاد تعاون فراجا با تأکید بر اینکه پلیس به منظور برقراری امنیت در میدان حضور دارد و در سراسر کشور ماموریت‌های متعددی را انجام می‌دهد گفت: این مأموریت‌ها به منظور تامین آرامش و برقراری نظم و انضباط اجتماعی انجام می‌شوند.

او اعلام کرد که این نمایشگاه به تعریف و ارائه فناوری‌های نوین در حوزه امنیت و اقدامات پلیسی اختصاص دارد و به عنوان یک محیط برای عرضه آخرین فناوری‌ها شناخته می‌شود.

سردار یزدآبادی بیان کرد که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تهدیدات پیچیده‌تر، ضروری است که با استفاده از تجهیزات به‌روز و فناوری‌های مدرن به تهدیدات امنیتی پاسخ داده شود.

وی افزود که در این نمایشگاه، پنل‌های مختلف با حضور شرکت‌های دانش بنیان برگزار خواهد شد و مصرف کنندگان فرصت دارند تا نیازها و مشکلات خود را مطرح کنند.

سردار یزدآبادی همچنین اعلام کرد که در سال گذشته، ۶۰ شرکت در این نمایشگاه شرکت کردند و محصولات خود را به نمایش گذاشتند. او افزود امسال علاوه بر شرکت‌های دانش بنیان داخلی، ۱۶ کشور خارجی و ۱۰۰۰ شرکت نیز در این رویداد حضور فعال دارند.

سردار یزدآبادی در پایان گفت: نهایت تلاش را برای افزایش تولیدات داخلی و بهره‌گیری از توانمندی جوانان داخلی به منظور ارتقاء امنیت کشور بکار خواهیم گرفت و اهداف بلندمدت برای تولید تجهیزات مورد نیاز فراجا در داخل کشور را ترسیم خواهیم کرد.

گفتنی است نمایشگاه ایپاس از ۲۴ تا ۲۷ مهرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود. 

تجارت گردان | حضور ۱۶ کشور خارجی در نمایشگاه ایپاس / پلیس امروز با تمام توان برای امنیت در میدان حضوری فعال دارند

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.