×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از دفتر ارتباطات وامور بین الملل شرکت ملی پست؛ پنجاه و چهارمین ویژه نامه الکترونیکی پیام کیفیت حاوی گزارش ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای اجرایی و آخرین  اخبار از حوزه حمایت از مشتریان شبکه پستی کشور به صورت الکترونیکی توسط دفتر کیفیت و حمایت از مشتری این شرکت در فضای مجازی منتشر شد. 
تقدیر از برگزیدگان حوزه کیفیت و حمایت از مشتریان شبکه پستی کشور،  پیام سعید شریف زاده؛ به مناسبت فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل و اقدامات نکوداشت این هفته، گزارش تحویل به موقع  (ON TIME DELIVERY) قراردادهای کلان کشوری، نقشه هیت مپ (HEAT MAP) سیر مرسولات پستی از قبول تا مرکز تجزیه و مبادلات استان و قراردادهای کلان کشوری،  نتایج ارزیابی واحدهای اجرایی کشور و نمودار پارتوی سنجه ها و شاخص های کیفی، نتایج تحلیل ارزیابی و گزارشات تیم ممیزی کیفیت از موضوعاتی است که دراین شماره از نشریه پیام کیفیت به آن پرداخته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.