×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، متن پیام تبریک دکتر همتی به شرح زیر است:

پنجم اسفند ماه زادروز خواجه نصیرالدین طوسی دانشمند فرزانه و یکی از متنفذین عرصه علم و دانش ایران زمین و روز مهندس بر شما متخصصین ، مهندسین توانمند سازمان تامین اجتماعی تبریک و تهنیت باد .

سپاس و درود بر شما همکاران گرامی که با تعهد و دانش همواره طلایه داران توسعه و پیشرفت در سازمان تامین اجتماعی بودید و در شرایط فعلی دنیا که میزان بهره برداری از فناوری و نوآوری به عنوان شاخص توسعه یافتگی در کشورها به حساب می آید، عامل سربلندی سازمان خود شدید. بی شک حضور شما  در سرعت دسترسی به اطلاعات، ارتقای کیفیت و تسهیل در ارائه خدمات، افزایش رضایتمندی بیمه شدگان، توسعه فعالیت های عمرانی، تقویت زیرساخت ها و توسعه علم و نوآوری بر کسی پوشیده نیست و این شما عزیزان بودید که با همت و پشتکار خود و با تکیه بر دانش، ابتکار و خلاقیت به اهداف سازمان در راستای گسترش فناوری جامه عمل پوشاندید.
اینجانب ضمن گرامیداشت این روز خجسته از زحمات بی دریغ و تلاش های شبانه روزی شما مهندسین محترم قدردانی نموده، توفیق روزافزون شما را در راستای پیشبرد اهداف و تداوم ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.