×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک علیرضا صدیقی زاده به مناسبت هشتم دی‌ماه، روز صنعت پتروشیمی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی کارون، متن پیام صدیقی زاده به شرح زیر است:

«سال ۱۳۴۳ بود که بذر نهال پتروشیمی در ایران کاشته شد، بذری که برای دهه‌ها به دلیل ناتوانی از سوی حکومت پیشین و پس‌ازآن مشکلات ناشی از جنگ تحمیلی نتوانست از خاک زرین ایران اسلامی سر برآورد. با پایان جنگ تحمیلی و بادانش، توانایی، همت و پشتکار جوانان متخصص و فعال کشورمان این بذر فرصت جوانه‌زدن و رشد یافت.

امروز پس از نزدیک به شش دهه از آن روزهای آغازین و پس از سه دهه تلاش خستگی‌ناپذیر شاهد این هستیم که نهال کوچک پتروشیمی در سال ۷۶ تبدیل به درختی تنومند شده و شاخ غول تحریم هم دیگر نمی‌تواند آن را از پای درآورد.

به‌عنوان مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون و نماینده تک تک کارکنان این شرکت خوشحالم که خود را عضوی کوچک از خانواده بزرگ پتروشیمی ایران بدانم و اعلام کنم که هر قدمی که در این شرکت برداشته می‌شود تنها در راستای اعتلای میهن عزیزمان ایران است.

هشت دی روز صنعت پتروشیمی را به تک‌تک فعالان این صنعت و خانواده کارون تبریک می‌گویم. سال ۱۳۹۹ سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به سال جهش تولید نام‌گذاری شده برای کارون «سال تنوع سبد محصول و تکمیل زنجیره ارزش پلی یورتان» بود. امید است بتوانیم در سال آینده به چشم‌انداز ۱۴۰۰ این شرکت که شناخته شدن به‌عنوان «مهم‌ترین تولیدکننده ایزوسیانات و زنجیره ارزش پلی یورتان‌ها در ایران، منطقه خاورمیانه و غرب آسیا» است دست پیدا کنیم.

مشکلات ناشی از تحریم زیاد است اما

ما به راهِ خویش می‌رویم

بی که اعتنا کنیم برین و یا بر آن

می‌شکافیم آسمانِ سبزِ صبح را

رو به رنگ‌های بی‌کران»

علیرضا صدیقی زاده

مدیرعامل و عضو هیئت‌مدیره

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.