×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز خبرنگار

 به گزارش تجارت گردان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، متن پیام تبریک صادر شده از سوی دکتر مصطفی سالاری به این شرح است:
هفدهم مرداد‌ماه یادآور فداکاری، ایثار و تلاش خبرنگارانی است که برای تحقق رسالت خود، از هیچ کوششی دریغ نداشتند و در این راه  به امید جهانی بهتر جان گذاشتند. خبرنگارانی که بهترین اوقات و فرصت‌های زندگی خود را صرف آگاهی، بیداری، توسعه و ترقی جامعه نمودند، تا ره‌آورد کارشان زندگی و فضایی سراسر امید و نیکی و نشاط باشد.
قشر زحمتکشی که در هر رویداد، بحران و اتفاق کوچک و بزرگ همواره آماده‌باش هستند تا افکار عمومی را با اخبار و گزارش‌های مستند، صادقانه و حرفه‌ای خود در مسیر صحیح هدایت کنند و گویی همواره درحال تلاش برای راه رفتن روی لبه تیغ حفظ صداقت، حق طلبی و جلب اعتماد افکار عمومی هستند.
از همین روست که اهمیت حوزه رسانه و ارتباط موثر با اصحاب قلم، همواره در سازمان تأمین‌ اجتماعی مورد تأکید بوده و تلاش ما در دو سال گذشته بر این بود که ضمن ارج گذاشتن به قدر و منزلت این عزیزان سخت‌کوش، بیشترین همکاری را جهت فراهم ساختن بستر روشنگری و ادای حق برای آنان داشته باشیم، و از ظرفیت و هنر این عزیزان برای ارتباط با مخاطبان و شرکای سازمان بهره گیریم.
بدون شک در دورانی که همزمان با روزگار دشوار کرونا، پروژه های کلان و همراه با تغییرات ساختاری همچون طرح ۳۰۷۰، متناسب سازی حقوق بازنشستگان و طرح نسخه الکترونیک طرح ریزی و اجرا شد، امکان اطلاع رسانی تلاش‌های همکاران ما به خصوص خدمات نوین سازمان تامین اجتماعی به بهترین نحو و ایجاد فضای روشنگری و همدلی در میان افکار عمومی با کمک و همراهی خبرنگاران گرانقدر، امکان‌پذیر نبود.
اینجانب روز خبرنگار را به تمامی ‌تلاشگران این عرصه تبریک گفته و آرزو می کنم مشکلات عرصه خبرنگاری با تدابیر همه دست اندرکاران مرتفع شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.