×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام تبریک مدیر عامل صندوق تامین خسارت های بدنی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی صندوق تامین خسارت های بدنی متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم  

 روابط عمومی و ارتباطات ، به عنوان مهمترین پل ارتباطی متقابل، همواره یکی از ارکان مهم در سازمان‌ها و در کسب و کارها، برای رسیدن اهداف و اقناع مخاطبان نقش مهمی ایفا می‌کند.

فعالان این عرصه همواره به ارتقای سطح دانش خود متناسب با دانش روز و پیشرفت در حوزه ارتباطات با مخاطبین برای موفقیت و دستیابی به هدف نیازمند هستند و با توجه به اینکه از جهان امروز به عنوان دهکده یاد میشود و روابط در این دهکده نزدیک و پیچیده شده است، فعالیت در این حوزه اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

روابط عمومی در حقیقت ابزار دوگانه ای محسوب می شود که هم باعث ارتقاء سطح آگاهی مدیران از محیط پیرامون می شود و هم نقش موثری در انعکاس صحیح فعالیت سازمانی به بخش های برون سازمانی دارد.گرامیداشت هرساله روز ارتباطات و روابط عمومی در کشور، بیانگر جایگاه بالای آن وهمچنین فرصتی برای قدردانی از تلاش‌های فعالان این حوزه است.

اینجانب  ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی ارتباطات و هفته بزرگداشت روابط عمومی را به همه سفیران سخت‌ کوش و پرتلاش دنیای ارتباطات و اطلاع‌رسانی به ویژه همکاران گرامی روابط عمومی صنعت بیمه و صندوق تامین خسارت های بدنی تبریک عرض می‌ نمایم.

مهدی قمصریان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.