×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، متن این پیام به شرح زیر است:
هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت­ها و ایثارگری دلاور مردان عرصه جهاد و شهادت است که با سلاح ایمان و اخلاص و در سایه رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از مرزهای عزت و شرف میهن اسلامی در برابر دشمنان و استکبار جهانی دفاع کردند.
دوران هشت ساله دفاع مقدس، یکی از افتخارات ماندگار نظام اسلامی در رویارویی با استکبار و عوامل وابسته است. همچنان که مقام معظم رهبری مدظله‌العالی نیز فرموده‌اند:«این جنگ و دفاع مقدس از بزرگ­ترین افتخارات این ملت بود».
مقاومت مردم ایران در جبهه‌های جنگ تحمیلی، دستاوردهای گرانبهایی را در عرصه داخلی و خارجی به همراه داشت که مهمترین آن اعتماد به نفس و خودباوری، ترویج تفکر بسیجی، تحکیم وحدت ملی، مدیریت جهادی، معرفی اقتدار انقلاب اسلامی، تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی و تضمین استقلال کشور است که تردیدی نیست این آثار و برکات سال‌های متمادی مایه عزت و امیدآفرینی و چراغ راه ملت بزرگوار این سرزمین خواهد بود.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و ادای احترام به حماسه سازان و ایثارگران به ویژه شهید سردار پرافتخار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و دیگر فرماندهان دفاع مقدس، آغاز چهل و دومین سالگرد دوران شکوهمند دفاع مقدس را به مردم شریف ایران اسلامی و ایثارگران نظام بانکی و به ویژه همکاران ایثارگر در بانک توسعه صادرات ایران تبریک عرض می­نمایم و سربلندی و عزت ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

افشین خانی

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.