×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت هفته بسیج

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، متن پیام دکتر محمد رضا فرزین به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. 

امام خمینی (ره)

«بسیج» از مهمترین، موثرترین و کارآمدترین نهادهای ایجاد شده پس از وقوع انقلاب اسلامی ایران و از ماندگارترین یادگارهای امام خمینی (ره) است.

«بسیج» نه تنها یک سازمان موفق است، بلکه تفکر «بسیجی» نیز یک راهکاری قابل اتکا برای حل مشکلات و غلبه بر چالش هاست. هر جا که تفکر بسیجی بر فعالیت ها حاکم بوده است، حداقل هزینه و حداکثر بهره وری ایجاد شده و در نتیجه بزرگترین دستاوردها نمایان شده است.

پیروزی های بزرگ هشت سال دفاع مقدس، توسعه های عمرانی و زیربنایی غیرقابل انکار و حرکت های پیشرو در عرصه های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، همه مرهون دیدگاه های بسیجی کسانی است که بدون ادعا و تنها با اتکا به ایمان الهی، سختی ها را پشت سر گذاشته اند.

بانک ملی ایران نیز که خود نهادی برآمده از بطن مردم است و در طول حیات طیبه اش کاری جز خدمت به این ملت بزرگ نکرده است، می کوشد از تجارب بسیج بهره گرفته و خود را در راه کمک به اعتلای میهن اسلامی بیش از پیش تقویت کند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران، شهدا و همه کسانی که در راه سربلندی ایران عزیز جان و دارایی خود را فدا کردند، فرارسیدن هفته بسیج را به همه مردم کشور به ویژه بسیجیان دلاور تبریک عرض نموده و از خدای متعال برای همگان عزت آرزو دارم.

محمد رضا فرزین، مدیرعامل بانک ملی ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.