×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

تجارت گردان | پیام مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به‌مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی

متن پیام تبریک دکتر شیری بدین شرح است؛
تاریخ کشورها فراز و نشیب های فراوانی دارد ولی برای هر کشوری در طول تاریخ رخدادهایی هست که دارای اهمیت ویژه‌ای بوده و تمام مردم کشور به آن مقطع تاریخی افتخار می‌کنند.
بی شک دوران دفاع مقدس یکی از افتخارآمیزترین مقاطع کشور ایران است، زیرا اقتدار و عزت ایرانیان را به جهان نشان داد و بیگانگان را برای همیشه از دستیابی به خاک و بوم ایران اسلامی ناامید ساخت. این دوران یکی از درخشان‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های تاریخ انقلاب اسلامی بود که امروزه الگویی برای مبارزات ملت‌های آزاده علیه استکبار جهانی شده است.
پیروزی ایران در دفاع مقدس با تلاش و جانفشانی‌های بزرگی به دست آمده و همواره رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا به عنوان یادگاران این حماسه بزرگ باید همواره مورد تکریم و تحلیل قرار گیرند.
در آستانه ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، سخن معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) در ذهنمان جاری می شود که فرمودند: «اگر روزی اسراء برگشتند و من نبودم، سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود».
درواقع آزادگان، هیچ‌گاه متعلق بـه یک مقطع از تاریخ نیستند، بلکه همواره مانند روحی در همه‌ی ارکان این کشور و ملت جاری شده‌اند، چراکـه پیام و سیره آنان، فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی اسـت کـه برای همیشه ماندگار شده و در هر زمانی می توان از آن بهره جست. آنان در طول جنگ تحمیلی، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در بین کینه‌توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال میهن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.
اکنون در سالروز بازگشت عزیزان آزاده به کشور، این روز را به ملت قهرمان ایران به مجموعه کارکنان پست بانک ایران تبریک گفته و از خداوند متعال برای آزادگان سرافراز میهن اسلامی سلامتی و توفیق روزافزون آرزو دارم.

بهزاد شیری
مدیرعامل پست بانک ایران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.