×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
پیش بینی بازار گوشت قرمز پس از تعطیلات/ گوشت ارزان می‌شود؟

تجارت گردان | پیش بینی بازار گوشت قرمز پس از تعطیلات/ گوشت ارزان می‌شود؟

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، علی اصغر ملکی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: قیمت گوشت گوسفندی در ایام عید تغییری نداشته است و روند خرید از طرف مردم نیز یک روند عادی را سپری می‌کند.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی با بیان اینکه افزایش قیمتی در گوشت قرمز نداشتیم و هر کیلوگرم شقه گوسفندی بدون دنبه حدود ۱۱۸ هزار تومان است، افزود: به دلیل کند شدن ورود دام به استان تهران به دلیل قرنطینه‌ای که وجود دارد احتمال اینکه قیمت در همین سطح فعلی باقی بماند وجود دارد.

وی درباره شرایط قیمتی پس از تعطیلات گفت: با توجه به اینکه دام در حال حاضر از کشور خارج نمی‌شود به اندازه نیاز کشور وجود دارد و می‌تواند بازار را تامین کند.

ملکی با اشاره به تعطیلی رستوران‌ها ادامه داد: کمتر از یک ماه دیگر ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود و حتی با مهار بیماری کرونا نیز فعالیت رستوران‌ها در این ماه محدود می‌شود و طبیعتا بازار گوشت قرمز نباید دستخوش تغییرات قیمتی شود و فراتر از قیمت‌های فعلی را شاهد باشیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت گوسفندی بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های در سطح کشور امسال وضعیت دامپروری مناسب خواهد بود و امیدواریم با قیمت‌های مناسب تری گوشت در اختیار مردم قرار دهیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.