×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پیکر شهید گمنام در شهر شال به خاک سپرده می‌شود

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم بهنام پیری روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: از جمله مسایل مهم و قابل اهمیت برای مدیران، مسوولان اجرایی و مردم کشور و استان آن است در شرایط کرونایی موجود این است که برگزاری هرگونه مراسم با رعایت کامل و دقیق دستورالعمل های بهداشتی که از سوی ستاد مقابله با کرونا تعیین شده، صورت پذیرد.

امیر پیری ادامه داد: تمامی هماهنگی‌های لازم جهت برپایی مراسم باشکوه و در شان و منزلت این شهید گمنام در شهر شال، با رعایت شیوه نامه و دستورالعمل‌های بهداشتی پیش بینی شده و امیدواریم شهروندان با رعایت نکات بهداشتی در این مراسم شرکت داشته باشند.

به گفته وی، برای جلوگیری از هرگونه ازدحام مردم و حفظ فاصله گذاری اجتماعی، تشییع پیکر شهید گمنام در مسیر قزوین – شال به صورت خودرویی انجام می‌شود.

امیر پیری تصریح کرد: پیکر پاک این شهید گمنام از شهرهای قزوین، بویین زهرا، سگزآباد و دانسفهان به صورت خودرویی عبور داده می‌شود و سپس در محل دانشگاه آزاد اسلامی شهر شال به خاک سپرده خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین تاکید کرد: شهدای گمنام همچون ستارگان درخشانی در جای جای شهرهای کشور می‌درخشند و انتظار داریم مسوولان شهر شال و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی این شهر نیز یادمانی در شان و منزلت این شهید بزرگوار احداث کنند.

وی اضافه کرد: شهر شال یکی از مناطق شهیدپرور و انقلابی استان قزوین محسوب می‌شود که در طول دوران انقلاب اسلامی، به خصوص هشت سال دفاع مقدس صدها شهید، جانباز و ایثارگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کنند در بین شرکت کنندگان، گفت: مراسم تدفین شهید گمنام ساعت ۱۷ فردا دوشنبه از مقابل مسجد جامع شهر شال به سمت دانشگاه آزاد اسلامی شهر شال برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.