×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
چلسی باید از خرید نیمار خودداری کند؛ خطر جدی در کمین آبی‌ها

باشگاه چلسی از سال گذشته که تاد بوهلی مالکیت آن را برعهده گرفت، به دنبال جذب فوق ستاره برزیلی است اما جذب این بازیکن می تواند برای این باشگاه فاجعه‌بار باشد.

در کیفیت بازی نیمار شکی نیست. زمانی او جزو بهترین مهاجمان روی زمین بود و بهترین خود را نشان داد. با این وجود به نظر می‌رسد که دوران او در پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسیده است. هرچند مالکان آبی‌ها به دنبال جذب نیمار هستند اما باید از خرید آن دوری کنند.

علاقه ماندگار

مالکان چلسی نیمار را به عنوان یک گزینه عالی در نظر گرفته‌اند. رسانه‌های فرانسوی اوایل ماه ژوئن گزارش دادند که چلسی مذاکرات خود را بر سر این بازیکن آغاز کرده اگرچه هنوز خبری از پیشرفت مذاکرات نرسیده است.

رکورد وحشتناک مصدومیت

دلایل زیادی وجود دارد که چرا چلسی باید از جذب نیمار منصرف شود و مهمترین آنها سابقه مصدومیت اوست. این بازیکن ۳۱ ساله در مجموع بیش از نیمی از بازی‌ها را در پاری‌سن‌ژرمن از دست داده است و فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ او در حالی به پایان رسید که او دچار آسیب رباط مچ پا و مجبور به عمل جراحی شد. در هر صورت او مصدومیت زیادی دارد و می‌تواند روی بازی‌های وی در آینده تاثیرگذار باشد.

جذب نیمار برای استراتژی نقل و انتقالات چلسی در این تابستان نتیجه معکوسی خواهد داشت.

همچنین مبلغ خرید نیمار در پنجره آینده کاملا گیج کننده است. این بازیکن برزیلی هفته‌ای هفتصد هزار یورو در پایتخت فرانسه درآمد دارد. گفته می‌شود همچنان ارزش او را حدود ۷۰ میلیون پوند (۸۹ میلیون دلار) می‌دانند. این معامله‌ای است که ساختار دستمزد آبی‌ها را برهم می‌ریزد و ضررهای زیادی به آنها می‌زند.

فضایی در ترکیب چلسی وجود ندارد

جدا از مسائل مالی، یک استدلال بسیار ساده علیه جذب نیمار وجود دارد و این است که چلسی در ترکیب خود فضایی برای یک بازیکن مهاجم دیگر ندارد. آیا باشگاه نباید بیشتر برای جذب نیمار فکر کند زیرا نیمار ۳۱ ساله برای این نقش مناسب به نظر نمی‌رسد؟

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.