×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲ خرداد , ۱۴۰۳
کاهش قیمت مرغ به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان با حذف دلالان

به گزارش تجارت گردان ، کاظم خاوازی در حاشیه جلسه امروز کمیسیون «کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست» مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در این جلسه عوامل مؤثر بر قیمت محصولات پروتئینی مورد تحلیل و آسیب‌شناسی قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با همکاری بانک مرکزی، گمرک، وزارت صمت و سازمان بنادر بتوانیم قیمت مرغ، تخم‌مرغ و مواد پروتئینی را کنترل کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه از روز دوشنبه با همکاری وزارت «صنعت، معدن و تجارت» مرغ گرم و منجمد در بازار توزیع شده است، افزود: با توزیع مرغ باکیفیت توانستیم بازار را از دست دلالان در نقش عمده‌فروش درآوریم و قیمت مرغ را از ۳۵ هزار تومان به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش دهیم.

وی در ادامه به نظارت وزارت صمت بر ‌قیمت‌ها در خرده فروشی‌ها اشاره کرد و تصریح کرد: وضعیت کمبود نهاده‌ها را پیگیری می‌کنیم تا همه واحدها بتوانند این نهاده‌ها را در اختیار داشته باشند.

به گفته خاوازی، با برداشته شدن خرده فروشی در میدان بهمن و توزیع مرغ در تمامی میادین تره‌بار، از ایجاد صف‌های طولانی جلوگیری شد و علاوه بر میادین تره‌بار عرضه مرغ در فروشگاه‌های بزرگ نیز انجام می‌شود. همچنین در حال حاضر استارت‌آپ‌های مختلف برای عرضه مرغ درب منزل تشکیل شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.