×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کاهش ۴ هزار واحدی شاخص کل بورس در سومین روز هفته

 امروز تالار شیشه‌ای در معاملات سومین روز کاری هفته (دوشنبه بیستم دی‌ماه ۱۴۰۰)، شاهد نزول همه شاخص‌های منتخب بود. به گونه‌ای که شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۱۰۳۴ واحدی معادل ۰.۳۱ درصد به رقم ۳۲۹ هزار و ۸۹۳ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با  کاهش ۱۰۹۹ واحدی، عدد ۳۵۲ هزار و ۱۰۳ واحد را به نمایش گذاشت. شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۶۹۰ واحدی به رقم ۲۲۱۳۲۲ هزار واحد رسید.

همچنین شاخص سهام آزاد شناور ۳۷۹۰ واحد کاهش را رقم زد و به سطح یک میلیون و ۶۹۸ هزار و ۹۸۳ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۱۸۳۸ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۱۷ هزار و ۲۰۲ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز با ۱۲۲۲۲ واحد کاهش همراه بود و عدد دو میلیون و ۵۵۶ هزار و ۷۰ واحد را به نمایش گذاشت.

بر اساس این گزارش، در معاملات امروز بورس تهران، نمادهای معاملاتی پارس، فملی، فارس، وصندوق و شپنا با بیش‌ترین کاهش، تاثیر منفی در روند صعودی شاخص کل بورس داشتند. در مقابل، نمادهای معاملاتی خودرو، وبملت، وبصادر، خساپا و خبهمن تاثیر مثبت در برآورد نماگر کل بورس داشتند.

با پایان فعالیت بازار سرمایه در چهارمین روز کاری بورس در هفته جاری، معامله‌گران بورس ۵ میلیارد و ۲۴۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۳۵۳ هزار و ۳۲۰ نوبت معامله و به ارزش ۲۹ هزار و ۹۹۶ میلیارد ریال داد و ستد کردند.

در بازار امروز، بیشترین کاهش قیمت متعلق به نماد ولیز (لیزینگ ایران) با ۴.۹۹ درصد افت و پس از آن، نمادهای بنیرو، ثنوسا، حپترو و ونیرو بود. همچنین نماد معاملاتی حتوکا (حمل و نقل توکا) با ۴.۹۴ درصد، بیشترین افزایش قیمت را داشت و پس از آن نیز، نمادهای ثامان، خپویش و حفارس قرار گرفتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.