×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کسب عنوان غرفه برتر توسط هلدینگ خلیج‌فارس در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی”ایران اکسپو ۲۰۲۳”

به گزارش تجارت گردان به نقل از مدیریت بـرند، مسئـولیت اجتـماعی و روابط عمـومی شـرکت صنـایع پتـروشیمی خلیـج فـارس، در این مراسم از ١٠ شرکت برگزیده دیگر شامل شرکت رباتیک پزشکی سینا، هلدینگ دارویی برکت، ایمن مقداد شرق، پتروشیمی پارسیان سپهر، شیرآلات راسان، تونل سد آریانا، طبیعت سبز پارس کهن، سید داوود سمیسام، کاله و شمس الهدی تقدیر شد.

تعامل گسترده با دنیا
دکتر نیازی، سرپرست محترم وزارت صمت در مراسم اختتامیه این نمایشگاه با بیان اینکه یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی، افزایش تعاملات گسترده با دنیاست، گفت: تحقق این هدف مستلزم این است که سیاست‌های تولید صادراتی، سرمایه گذاری برای صادرات و ارتقای کیفی محصولات در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد: در همین راستا، می توان به برگزاری کمیسیون های مشترک، توسعه مراکز تجاری در کشورهای هدف، اعزام و پذیرش هیات های تجاری، در نظر گرفتن مشوق های صادراتی و برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ اشاره کرد.

نیازی با تاکید بر اینکه بر اساس گزارش های اولیه اهداف این نمایشگاه که توسعه بازارهای صادراتی و کسب بازارهای جدید بود، محقق شده است، تصریح کرد: سازمان توسعه تجارت عهده دار وظیفه و مأموریت پیگیری شناسایی و رفع موانع موجود در زمینه قراردادها و تفاهمنامه های منعقد شده شرکت‌های صادراتی با طرف های خارجی شده است.
به گفته سرپرست وزارت صمت،در این نمایشگاه، ۷۵۰ شرکت داخلی از ۱۲ گروه کالایی از جمله محصولات دانش بنیان، تجهیزات پزشکی، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی، پتروشیمی، ساختمان، صنایع دستی، خدمات فنی و مهندسی و … حضور داشتند و حدود ۷۵۰ مذاکره B2B انجام شد.
در ادامه، تکویری، رئیس برگزاری پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: در این نمایشگاه که بیش از ۱۳۰۰ بازدیدکننده از ۷۱ کشور دنیا برگزارشد، بیش از یک میلیارد دلار قرارداد منعقد شد که تا ۲ ماه آینده اجرایی خواهد شد.
پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از روز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.