×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کشف مواد مخدر در ایستگاه راه آهن تهران

به گزارش تجارت گردان به نقل از صدا و سیما، سردار “حشمت اله ملکی” گفت: حین کنترل مسافران قطار شیراز ـ تهران در بار همراه یک مسافر تعداد پنج بسته مواد مخدر از نوع حشیش به وزن ۵ کیلو و ۲۳۰ گرم کشف و ضبط شد.
این مقام ارشد انتظامی افزود: متهم پس از دستگیری اظهار کرد مواد مخدر کشف شده متعلق به دوستش با هویت معلوم است لذا ماموران پلیس راه آهن توانستند با اجرای سریع طرح مهار، وی را شناسایی و دستگیر کنند که در بازرسی از وسایل وی نیز مقدار ۴۹ گرم تریاک و ۲۸ گرم سوخته تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در چمدان مسافرتی جاسازی کرده بود کشف کردند.
فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه در اجرای دستور دادسرای انقلاب ناحیه ۲۴ استان تهران، متهمان به همراه اموال مکشوفه تحویل پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ شدند، گفت: مبارزه قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر در حریم خطوط ریلی همچنان ادامه دارد.
سردار ملکی به شهروندانی که قطار را به عنوان وسیله سفر انتخاب می‌کنند، توصیه کرد: از جابه جایی بسته‌های مشکوک افراد ناشناس خودداری کنند، پلیس راه آهن در صورت کشف هرگونه اشیا ممنوعه و غیرمجاز برابر مقررات با فرد حمل کننده برخورد قانونی خواهد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.