×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کمبود ناوگان موجب عدم تراز در عرضه و تقاضای بلیت شده است

به گزارش تجارت گردان ، جعفر یازرلو سخنگو سازمان هواپیمایی کشور در گفتوگو با خبرگزاری مهر، با تاکید بر اینکه تعداد پروازهای داخلی در خصوص اربعین کاهش نیافته، گفت: در پروازهای اربعین از مشارکت ۱۶ ایرلاین‌های داخلی استفاده شده اما از سهم پروازهای داخلی کاسته نشده است و طبق روال گذشته پروازها صورت می‌گیرد.

سخنگو سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: البته این نکته هم باید گفت که از ناوگان‌های که در مسیرهای داخلی تردد می‌کنند قابل استفاده در مسیرهای خارجی نیستند پس قطعاً نمی‌توان از سهم پروازهای داخلی کاهش داد و نوع هواپیماها متفاوت است.

وی در خصوص پیگیرهای خود از ایرلاین‌های، گفت: شخصاً از ایرلاین‌های که در پروازهای اربعین مشارکت داشتند پیگیری کردم و هیچکدام از ایرلاین‌های چنین روندی را نداشتند و پروازهای داخلی برهمان تعداد پیش‌از اربعین بود، برقرار است.

این مقام مسئول افزود: برای پروازهای اربعین حدود ۴ هزار و ۹۰۰ مجوز پروازهای اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشور صادر شده و سهمیه پروازهای اربعین تداخلی با پروازهای داخلی نخواهد داشت.

یازرلو در پایان تاکید کرد: علاوه بر بازه زمانی اربعین، با توجه به فصل تابستان تقاضاها برای سفرها افزایش پیدا می‌کند و موضوع کمبود ناوگان را نیز نباید نادیده گرفت و این کمبود هواپیما در کشور موجب تداخل در عرضه و تقاضای بلیت برای مسافرین می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.