×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

تجارت گردان | کمک تهران به تامین آب شرب برخی شهرها/افت فشار نبود مصرف به 3،5 میلیون متر مکعب می رسید

به گزارش پایگاه خبری تجارت گردان، محمد رضا بختیاری در گفت و گو با خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که آیا مصرف آب شرب تهران کاهش یافته است یا خیر؟گفت:اگر افت فشار آب در تهران اعمال نمی شد مصرف آب شرب شهر تهران که در حال حاضر سه میلیون و ۱۵۰ هزار متر مکعب هم رسیده است از مرز ۳،۵ میلیون متر مکعب می گذشت.

وی افزود:این روزها از شبکه آب شرب تهران به برخی شهرهای اطراف تهران مثل پرند و بهارستان کمک می شود و با این اقدام هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی به این شهرها کمک می کنیم بطوریکه روزانه با انتقال ۱۵۰ هزار متر مکعب آب به این شهرها علاوه بر تامین آب به کاهش نیترات این شهرها نیز کمک می کنیم.

بختیاری با تاکید بر اینکه متاسفانه در برخی شهرها م ناطق تهران مردم در کوچه ها اقدام به شستن فرش می کنند تاکید کرد:مردم باید در مصرف آب مراعات کنند بنابراین ما مجبور هستیم با ارزیابی مناطق شش گانه آب و فاضلاب مناطقی که مصرف اب بالایی دارند را با افت فشار میزان مصرف را تنظیم کنیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران خاطر نشان کرد:آب به اندازه کافی هست اما مردم در مصرف آب مراعات کنند چرا که با این وضعیت مصرف در تابستان دچار مشکل خواهیم شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.