×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
«کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» برگزار می‌شود

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار حوزه ایثار و شهادت ایرنا از سایت شاهد، چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» به مناسبت آزادسازی خرمشهر و «روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت سراسری در سطح کشور برگزار می‌شود.

طی این کنگره قرار است در هر استان با حضور مقامات کشوری و لشکری از ۷ جانبازی که در عملیات غرورآفرین فتح خرمشهر  به درجه جانبازی نائل آمده‌اند تجلیل شود.

همچنین،  اجلاسیه مرکزی چهاردهمین «کنگره ملی تجلیل از ایثارگران» از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، سوم خرداد ۱۴۰۰، با حضور «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونان و مدیران کل ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود و طی آن از ۷ جانباز عملیات غرورآفرین «فتح خرمشهر» ساکن استان تهران نیز به صورت نمادین تجلیل خواهد شد.

این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن شهید رسول‌زاده بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود و به صورت همزمان در قالب وبینار، در سراسر کشور برگزار و پخش خواهد شد.

فتح خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس یکی از درخشان‌ترین مقاطع و روزهای تاریخ دوران دفاع مقدس بوده و نقطه عطفی در طول ۸ سال جنگ تحمیلی محسوب می‌شود، عملیاتی که تمام محاسبات نظامی و تحلیل‌های سیاسی را برهم زد و مقاومت جانانه مردم خرمشهر موجب شد که این شهر به‌عنوان شهر مقاومت، پایداری و ایستادگی بر تارک ایران برای همیشه بدرخشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.