×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کی‌روش: مطمئن باشید که به جام‌جهانی صعود می‌کنیم

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال کلمبیا در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در دو دیدار پیاپی متحمل شکست‌های سنگینی شد. این تیم که هدایت آن را «کارلوس کی‌روش» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بر عهده دارد، در دیدار قبلی خود در خانه با نتیجه سه بر صفر به اروگوئه باخت و شب گذشته نیز در مقابل تیم اکوادور با دریافت شش گل به شکل تحقیر آمیزی شکست خورد.
کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار با اکوادور، اظهار داشت: از هواداران کلمبیا می‌خواهم که با حفظ آرامش، شرایط سختی که در آن قرار داریم را درک کنند. تیم ما مستحق پیروزی و موفقیت است و مطمئن باشید در دیدارهای آینده پیروز شده و امتیازات مورد نیاز برای صعود را کسب خواهیم کرد.
وی ادامه داد: در دو دیدار نتیجه‌های بسیار بدی کسب کردیم. کلمبیا مستحق این باخت‌ها نبود و من مسوولیت آن را بر عهده می‌گیرم. ما در آینده بازی‌های پیش رویمان را برده و به جام جهانی صعود خواهیم کرد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران طبق گفته رسانه‌های کلمبیایی با شکست‌های سنگین خود در دو دیدار اخیر این تیم در آستانه اخراج قرار گرفته است. 
شاگردان کی‌روش در حال حاضر از چهار بازی چهار امتیاز بدست آورده‌اند و و هم‌اکنون در رده هفتم جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی جام‌جهانی قرار دارند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.