×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
گروه سایپا در ۴ بهمن ماه رکورد کل تولید سال ١۴٠٠ را شکست

 به گزارش تجارت گردان به نقل از سایپانیوز، مسعود پروین گفت: این گروه خودروسازی با وجود خروج ٣ محصول پرتیراژ تیبا، تیبا٢ و ساینا از سبد محصولات، توانست در ۴ بهمن ماه سال جاری با تولید ۳۹۸ هزار و  ١١١ دستگاه خودرو از کل تولید سال ١۴٠٠ گروه سایپا با تولید ۳۹۷ هزار و  ٨٠ دستگاه  عبور کند.

 او افزود: این رکوردشکنی حاصل برنامه ریزی انجام شده در ابتدای سال جاری و اجرا در سایت های تولیدی و تامین کنندگان و بر اساس اهداف تعریف شده از سوی مدیریت ارشد سازمان صورت پذیرفت و نتیجه آن رکوردشکنی های متعدد طی ماه های گذشته بوده است.

 معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در زمان های مختلف طی سال جاری، ٣ سایت تولیدی این گروه خودرو سازی توانست  از رکورد تولید سال گذشته عبور کند. در همین رابطه سایت بن رو در ٢ آبان با تولید ۲۳ هزار و  ۶٠٠ دستگاه خودرو، سایت سایپا دیزل در ٢٨ آبان با تولید هزار و ١٠۵ دستگاه خودرو و سایت پارس خودرو در ٨ دی ماه با تولید ۱۰۳ هزارو  ١۵٩ دستگاه خودرو  توانستند رکورد کل سال گذشته خود را بشکنند.

او افزود: علاوه بر این گروه خودروسازی در ۶ آذرماه سال جاری توانسته با تولید ۲۰ هزار و  ٨۶٩ دستگاه شاهین، از رکورد تولید این محصول استراتژیک نیز عبور کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.