×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : دوشنبه, ۲۸ خرداد , ۱۴۰۳
گسترش همکاری ها میان شهرداری کرج و بانک شهر، مسیر تکمیل پروژه های عمرانی را هموارتر می سازد

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهرداد کیانی در این دیدار، گفت: بانک شهر پشتوانه تکمیل بسیاری از پروژه های ملی و محلی است و امیدواریم فصل جدید همکاریها نیز برکات خوبی را در مسیر خدمت به مردم به همراه داشته است.
وی ادامه داد: اکنون در سطح کلانشهر کرج ده ها پروژه خرد و کلان ناتمام داریم که اعضای شورای شهر با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی دوره ششم بر تکمیل آنها تاکید دارند لذا با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و تورمی و درآمدی، استفاده از تسهیلات بانکی و روش های نوین تامین مالی روشی کارشناسی و معقول به نظر می رسد و الحمدلله بانک شهر نیز آمادگی خود را بدین منظور اعلام کرده است.
کیانی تصریح کرد: چنانچه در اثر کمبود منابع مالی افتتاح پروژه های نیمه تمام دچار تأخیر زمانی شود، زیان اقتصادی و بار مالی تحمیلی آن به بودجه شهر به مراتب بیشتر از میزان سود پرداختی برای دریافت تسهیلات بانکی خواهد بود، ضمن آنکه نارضایتی عمومی و تداوم و تشدید مشکلات شهری نیز به آن افزوده می گردد.
دکتر سیدمحمدمهدی مدیرعامل بانک شهر نیز در این دیدار بر آمادگی بانک جهت توسعه همکاری ها با شهرداری کرج و تعریف مدل های جدید همکاری تاکید کرد و کمک به توسعه و عمران و آبادانی شهری در شهرهای مختلف کشور را جزو افتخارات این مجموعه برشمرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.