×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل ۲ با دو فن خنک‌کننده معرفی شد

لنوو لیجن دوئل ۲ از نمایشگر ۶٫۹۲ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز بهره می‌برد. سرعت نمونه‌برداری لمسی هم به ۷۲۰ هرتز رسیده که این یعنی با سرعت بسیار زیاد به لمس کاربران واکنش نشان می‌دهد. همچنین می‌توانیم به حداکثر ۱۸ گیگابایت حافظه رم، باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و دوربین سلفی پاپ‌آپ ۴۴ مگاپیکسلی هم اشاره کنیم.

در گوشی‌های گیمینگ، انواع دکمه‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و این گوشی دارای ۸ دکمه‌ی مجازی است. ۴ دکمه‌ی مبتنی بر فناوری فراصوت در لبه‌ی بدنه تعبیه شده و همچنین باید به دو ناحیه‌ی خازنی در پنل پشتی و دو ناحیه‌ی حساس به فشار در خود نمایشگر اشاره کنیم. این یعنی کاربران برای اجرای انواع و اقسام بازی‌ها به چندین میان‌بر دسترسی دارند. همچنین سیستم بازخورد لمسی دوگانه‌ی این گوشی هم ارتقا پیدا کرده که می‌تواند واکنش‌های دقیق‌تری برای کاربران ارائه کند.

در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و اولترا واید ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود. همچنین نباید دو پورت USB-C و پشتیبانی از شارژ سریع ۹۰ واتی را از قلم بیندازیم. این گوشی از ماه جاری راهی بازار چین می‌شود و کاربران اروپایی برای خرید آن باید تا ماه آینده صبر کنند.

مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی ۷۹۹ یورو (۹۴۸ دلار) قیمت دارد و برای خرید مدل ۱۶/۵۱۲ گیگابایتی هم باید مبلغ ۹۹۹ یورو (۱۱۸۶ دلار) بپردازید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.