×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
۱۰ درصد موجودی حساب‌تان را از بلوبانک هدیه بگیرید

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی بلوبانک، در این طرح کاربرانی که از ۲۱ اسفند تا ۱۵  فروردین اقدام به بازکردن حساب در بلوبانک کنند و همچنین کاربران فعلی بلو که تاکنون افزایش موجودی نداده‌اند یا پولی به حسابشان واریز نشده است با اولین افزایش موجودی، هدیه ویژه‌ای دریافت می‌کنند. براین اساس ۱۰ درصد از مبلغ اولین افزایش موجودی تا سقف ۱۰۰ هزار تومان به عنوان هدیه به حساب این کاربران واریز خواهد شد.

ارسال نامحدود کد دعوت

طرح دیگری که بلوبانک به مناسب شروع سال جدید برگزار می‌کند، امکان ارسال کد دعوت به تعداد نامحدود است. در این طرح تمامی کاربران می‌توانند کد دعوت خود را بدون هیچگونه محدودیتی ارسال کنند و به ازای هر دعوت موفق، هدیه ۳۰ هزار تومانی از بلوبانک دریافت کنند.

پیش از این بلوبانک براساس برنامه‌ای که از روزهای نخست آغاز کرده بود، برای هر کاربر امکان دعوت از ۱۰ نفر را ایجاد کرده بود که پس از ۱۰ دعوت، کد غیر فعال شده و هدیه‌ای به فرد تعلق نمی‌گرفت. ولی حالا در طرح عیدی بلوبانک از ۲۱ اسفند تا ۱۵ فروردین، تمامی کاربران می‌توانند کد دعوت خود را به تعداد نامحدود برای سایرین ارسال کنند و از هدیه ۳۰ هزار تومانی آن بهره‌مند شوند.

بلوبانک از سال ۱۳۹۸ به‌ عنوان استارتا‌پ‌ پیشرو حوزه «نئوبانک» ایران فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر به ‌عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان فعالیت می‌کند. کاربران بلوبانک پس از بازکردن حساب در اپلیکیشن بلو می‌توانند از خدمات و قابلیت‌هایی مثل انتقال هوشمند، پرداخت خودکار قبوض، کارت به کارت با یک کلیک، خرید شارژ و اینترنت و … استفاده کنند.

در جدیدترین بروزرسانی اپلکیشن بلوبانک، قابلیت «بلوچارت» نیز به این برنامه افزوده شد. به کمک این قابلیت کاربران می‌توانند درآمدها و هزینه‌های ماهانه خود را تحلیل و با میانگین سه ماه گذشته مقایسه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید به وبسایت این شرکت به نشانی www.blubank.com مراجعه کنید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.