×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان در کشور آماده واگذاری شد

 پرویز فتاح روز دوشنبه در آیین افتتاح ۸۲ واحد مسکونی خانواده های دارای حداقل ۲ عضو معلول در کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی فردا در شهرستان مریوان در استان کردستان به طور نمادین افتتاح و به افراد واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت احساس مسوولیت این بنیاد در برابر محرومان افزود: این تعداد واحد مسکونی که با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به صورت ضربتی طی ۱.۵ تا ۲ سال احداث و آماده واگذاری شده است.

رییس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: در همین راستا احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی دیگر برای محرومان و اقشار ضعیف را در دست تفاهم داریم که این واحدهای مسکونی نیز تلاش خواهد شد در کمتر از ۲ سال احداث و به متقاضیان واگذار شود.

فتاح یادآور شد: علاوه بر این بنیاد مستضعفان در مشارکت با کمیته امداد نیز احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی را هم اینک در دست اجرا دارد که بخش عمده ای از آن احداث و تکمیل شده است.

وی به حمایت یک‌ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومانی بنیاد از مددجویان و معلولان بهزیستی طی چند سال گذشته خبر داد و گفت: تاکنون ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول و بیشتر صاحب خانه شده‌اند.

فتاح با بیان اینکه در تفاهم‌نامه قبلی احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی معلولان این بنیاد به طور کامل به تعهدات خود عمل کرد، افزود: این بنیاد از آمادگی لازم برای احداث مسکن برای چهار هزار خانوار معلول دیگر نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه ما در برابر محرومان مسئول هستیم و برای خدمت رسانی به آنها نباید شب و روز داشته باشم تاکید کرد: همه ما مسوولان باید با حداکثر توان کار کنیم زیرا این فرصتی که نظام برای ما ایجاد کرده است را باید قدر بدانیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.