×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۱۵۴ میلیارد ریال خسارت بازار پردیس۱ در کیش تسویه شد

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه ایران معین به نقل از خبرگزاری فارس، در پی آتش سوزی ۱۹ مرداد ماه، خسارت ۱۵۴ میلیارد ریالی دارندگان واحدهای تجاری در بازار پردیس۱ کیش توسط شرکت بیمه ایران معین تسویه شد.

داریوش محمدی مدیرعامل شرکت ایران معین با اشاره به پرداخت ۱۵۴ میلیارد ریال بابت خسارت بازار پردیس ۱ کیش در پی آتش سوزی، اظهار داشت: ایران معین در کوتاه ترین مدت با حداکثر توان و نیروهای خود و در کم ترین زمان ممکن توانست به تعهدات خود عمل کرده و با پرداخت ۷۴ میلیارد ریال تتمه بیمه، پرونده این بازار را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: بزرگترین شرکت بیمه مناطق آزاد، در کنار دیگر افتخارات خود، با پرداخت به موقع بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان خسارات به بازاریان پردیس ۱، بی نظیر عمل و افتخار دیگری را به کارنامه کاری خود اضافه کرد.

محمدی ضمن ابراز خرسندی از ختم به خیر شدن پرونده بازار پردیس و رضایت صاحبان سرمایه از اجرای تعهد نامه توسط شرکت بیمه ایران معین، تصریح کرد: این شرکت در حوزه ارائه خدمات، به ویژه در خسارات بزرگ متمایز رفتار کرده و قدرت خود را در عمل نشان داده است.

وی توجه صاحبان کسب و کار در کیش را در انتخاب بیمه گر ها حائز اهمیت دانست و گفت: ریسک های بزرگ برای بیمه گران بزرگ است و بیمه نامه های با نرخ پایین تر جوابگوی هزینه‌های خسارات نیستند و در صورت بروز حادثه، هم شرکت بیمه ورشکست خواهد شد و هم فرد زیان دیده به سرمایه خود نخواهد رسید.

مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین با تاکید بر اهمیت مرور موازین بیمه نامه ها در هنگام عقد قرارداد، تصریح کرد: انتخاب موارد توسط بیمه گر، در حوادث احتمالی اهمیت خود را نشان می‌دهد.

وی افزود: صاحبان کسب و کار، حتماً اموال خود را به روز کنند، چرا که در زمان وقوع حوادث ، متحمل هزینه سنگینی  بابت از دست دادن آن  بخش از سرمایه ای که بیمه نشده است  خواهند شد.

محمدی خاطرنشان کرد:  شرکت ۵۶۰ میلیارد تومانی  بیمه ایران معین،  با فاصله ۴۷ ، ۲۰  و ۱۷ برابری  شرکت های بعدی،  آمادگی راهبری کنسرسیوم مناطق آزاد را داشته  و این توان و امکانات را بارها اعلام کرده است.

وی با اشاره به پیش بینی سندیکای بیمه گران ایران در خصوص  تاثیر کوید ۱۹ در صنعت بیمه، که صنعتی تاثیر پذیر می باشد و راکد شدن صنایع پیرو  تحریم های ظالمانه از ارائه تمهیدات ویژه برای خرید حتی بیمه نامه های اجباری با ارائه  “طرح تسهیلات قرض الحسنه مهر ایران معین”  خبر داد و گفت: شرکت بیمه ایران معین سعی در  کمک به سفره خانواده ها کرد تا برای خرید بیمه نامه  هیچگونه زحمتی  نیافتند.

 مدیرعامل شرکت بیمه ایران معین مهم‌ترین  هدف این طرح را  عدم حذف اجباری بیمه برای خانواده ها و یا تبدیل آن به اولویت آخر عنوان کرد و گفت:  با در نظر گرفتن قیمت و مدل اکثر خودروها و مخارج زندگی در مناطق آزاد، زمان انعقاد تفاهم نامه‌ای  با بانک قرض الحسنه مهر  با تغییری قابل ملاحظه  سقف ۱۰۰ میلیون ریالی  تسهیلات بانکی  نسبت به سرزمین اصلی و با مبلغ حدود ۳ برابر آن،  بدون نیاز به ضامن و تنها با یک فقره چک  را فراهم کردیم.

 وی خاطر نشان کرد: بازپرداخت این وام در قالب  صددرصدی قرض الحسنه، یک ماه بعد از دریافت وام آغاز  طی ۱۲ ماه انجام خواهد شد و کارمزد ۴ درصدی آن نیز خود شرکت ایران معین تقبل کرده است. این تسهیلات برای خرید تمام  بیمه نامه های ایران معین  ارائه می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.