×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
۱۶/۲ هزار میلیاردتومان به حساب سازندگان طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شد

محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با وزارت راه و شهرسازی، تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن و پرداخت تسهیلات به سازندگان را اعلام کرد و گفت: تاکنون۴۷۴ هزار و ۱۴نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در بانک افتتاح حساب کرده‌اند که از این میزان ۲۸۱  هزار و ۴۰۳ نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کرده‌اند.  

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ۱۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۸ هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده و مابقی نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

به گفته شایان، از محل تسهیلات نیز تاکنون ۷ هزار و ۴۳۸ میلیاردتومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: تعداد ۲۵۵ هزار و ۴۷۹ واحد در قالب ۲۱ هزار و ۹۴۹ پروژه به بانک برای انعقاد قرار داد معرفی شده که از این تعداد،  ۷۹ هزار و ۹۰۰ واحد قراردادهایشان منعقد شده است و مبلغ تسهیلات منقعد شده ۲۷ هزار و ۱۴ میلیاردتومان است.

گفتنی است، طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های دولت سیزدهم در بخش مسکن است که احداث ۴  میلیون واحد مسکونی طی ۴ سال دولت سیزدهم را در برنامه قرار داده است. به گفته وزیر راه و شهرسازی تاکنون اراضی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است که یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد از این اراضی کاربری مسکونی دارند و مابقی نیز در مرحله تغییر کاربری و الحاق به محدوده هستند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.