×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۷ درصد منابع هرمزگان در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در سفر به استان هرمزگان ضمن برگزاری نشستی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، از پالایشگاه نفت بندرعباس، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و فولاد هرمزگان بازدید و با مسئولان این شرکت‌ها دیدار و گفت‌وگو کرد.


انتظارات از پالایشگاه نفت بندرعباس بالاست
دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با «هاشم نامور» مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس، گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کنار بانک‌های تجاری قرار دارد و ما خود را رقیب این بانک‌ها نمی‌دانیم.
وی با اشاره به اعتماد مردم نسبت به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: در سال جاری مبلغ وام در این بانک رشد خوبی داشته‌ و برای اشخاص حقیقی به ۳۰۰ میلیون تومان رسیده و برای اشخاص حقوقی به ۷۵۰میلیون تومان می‌رسد.
«شمسی‌نژاد» اظهار داشت: انتظارات از پالایشگاه نفت بندرعباس به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ بنزین کشور بالاست و کمک شایانی به خودکفایی بنزین در کشور می‌کند.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیان کرد: یکی از خدمات اینترنتی بانک، همراه بانک «مهریران» است که سومین همراه بانک محبوب و پرکاربر کشور به شمار می‌رود.
وی گفت: در صورت نیاز، باجه‌ای از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در غرب شهر بندرعباس و در مجاورت صنایع ایجاد خواهد شد تا دسترسی به خدمات این بانک برای کارکنان شرکت‌ها و صنایع موجود در این منطقه تسهیل شود.
در ادامه دیدار «هاشم نامور» مدیرعامل شرکت پالایشگاه نفت بندرعباس، اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های بسیار خوبی است که به بنگاه‌داری ورود نکرده و تنها فعالیت‌های بانکی انجام می‌دهد و همین موضوع منجر به اعتماد مردم به این بانک شده است.
بازدید از شرکت فولاد کاوه جنوب کیش
در ادامه سفر، «شمسی‌نژاد» در بازدید از شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، گفت: صنایع فولادی از جمله صنایع استراتژیک در کشور محسوب می‌شوند که توانسته‌اند نیاز کشور را تأمین کنند.
وی بیان کرد: این صنایع با صادراتی که انجام می‌دهند، می‌توانند ارزآوری خوبی برای کشور داشته باشند.
«شمسی‌نژاد» درباره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: در برخی استان‌ها بیش از ۳۰درصد افرادی که واجد شرایط افتتاح حساب هستند، در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران حساب دارند.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، عنوان کرد: مهمترین سرمایه هر شرکت یا نهاد، نیروی انسانی آن است و با توجه به مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اجرای طرح «کالاکارت» اقدام به حمایت از اقشار مختلف کرده است.


کارت مهر باید به کارت زندگی مردم تبدیل شود
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان نیز گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مکمل بانک‌های تجاری است.
«شمسی‌نژاد» عنوان کرد: عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و توفیقات بسیار زیادی برای آن حاصل شده که این امر به برکت فعالیت در زمینه قرض‌الحسنه است.
وی اظهار داشت: طی چند سال اخیر منابع بانک رشد بسیار خوبی داشته‌ که به دنبال آن پرداخت وام به مشتریان این بانک نیز افزایش زیادی پیدا کرده‌ است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: در حال حاضر این بانک بیش از ۱۵میلیون نفر مشتری دارد و روزانه ۱۲هزار نفر در این بانک افتتاح حساب می‌کنند.
وی افزود: شعار ما این است که کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به کارت زندگی مردم تبدیل شود و سنت پسندیده قرض‌الحسنه در همه وجوه زندگی مردم جریان داشته باشد.
«شمسی‌نژاد» با اشاره به اینکه بیش از ۷هزار دستگاه پذیرنده این بانک در کشور فعال است، گفت: برخی از مراکز درمانی کشور نیز از دستگاه پذیرنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده می‌کنند و از مزایای آن برخوردار می‌شوند.
وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰، ۳۰میلیون فقره وام با رقم ۴۰۰میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت شد که این مبلغ در سال گذشته با بیش از ۳برابر رشد از مرز ۱۰۰۰میلیارد تومان عبور کرد.
در ادامه دیدار دکتر «غلامعلی جاودان» رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی استان هرمزگان، گفت: در دستورات دینی ما سنت قرض‌الحسنه جایگاه ویژه‌ای دارد و به آن تأکید فراوان شده است.
وی خاطرنشان ساخت: انجام فعالیت در زمینه قرض‌الحسنه باعث می‌شود برکت به جامعه وارد شود.


پرداخت حقوق ۶۰۰ هزار نفر از طریق این بانک
همچنین مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در بازدید از شرکت فولاد هرمزگان، گفت: شرکت فولاد هرمزگان با فعالیت‌های بسیارخوب خود توانسته به عنوان نگینی در کشور و استان هرمزگان بدرخشد.
وی افزود: برای اینکه فولاد مورد نیاز کشور تأمین شود، زحمات زیادی توسط کارکنان بخش فولادی کشیده می‌شود.
«سید سعید شمسی‌نژاد» اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به عنوان بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه در کشور فعالیت می‌کند. در ۲ سال گذشته، ۴میلیون نفر به مشتریان این بانک اضافه شده‌ که این امر منجر به افزایش منابع و بالا رفتن میزان پرداخت وام به مشتریان شده ‌است.
«شمسی‌نژاد» اظهار داشت: در حال حاضر سهم درصد منابع بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان هرمزگان ۷ درصد است و هر چقدر منابع استان بیشتر شود، پرداخت وام به مردم استان نیز افزایش می‌یابد.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به دریافت حقوق ۶۰۰هزار نفر از کارکنان ادارات و شرکت‌ها از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، بیان کرد: اکنون بیش از ۱۸۰۰ دستگاه و نهاد، حقوق کارکنان خود را از طریق بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت می‌کنند و از مزایای طرح‌ها و محصولات این بانک بهره‌مند می‌شوند.
در ادامه دیدار «عطاءاله معروف‌خانی» مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان نیز گفت: از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران باید به عنوان یک بانک اسلامی نام برد که توانسته افتخارات زیادی کسب کند.
وی اظهار داشت: در حال حاضر جامعه و مردم به دلیل تورم دارای مشکلات اقتصادی زیادی هستند، این بانک با پرداخت وام قرض‌الحسنه کمک بزرگی به مردم می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.