×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
۹۵ درصد فروش اموال تملیکی در مزایده اتفاق می‌افتد

به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ، علیرضا نورنژاد اظهار کرد: اموال بابک زنجانی هنوز به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی داده نشده و باید پروسه قضائی آن طی شود. پرونده‌های مفاسد اقتصادی با هماهنگی‌هایی که با مراجع قضائی انجام شده، در طول یک سال گذشته به سازمان ما تحویل داده شده و فرایند فروش آن در حال انجام است.

وی افزود: در ۱۱ ماه سال جاری، ۳۸ هزار میلیارد تومان کالا را تعیین تکلیف کردیم. این در حالی است که در کل سال گذشته ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا تعیین تکلیف شده بود، بنابراین می‌توان گفت در این زمینه حرکت رو به جلویی داشته‌ایم.

 نورنژاد ادامه داد: فروش کالاهای اموال تملیکی به دو صورت انجام می‌شود؛ ۹۵ درصد این کالا‌ها از طریق مزایده سراسری به فروش می‌رسد و فرایند آن کاملا شفاف است. تعداد دیگری از کالا‌ها نیز در حراج خرده‌فروشی به فروش می‌رسد. حراج خرده‌فروشی از خرداد امسال شروع شد و تاکنون ۲۰۰ مرحله آن به صورت برخط و دردسترس تمام مردم، انجام شده است. یکی از تفاوت‌های آن با مزایده این است که در مزایده‌های دولتی کارکنان دولت نمی‌توانند شرکت کنند ولی در حراج خرده‌فروشی این امر امکان‌پذیر است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.