×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

ویژه های خبری

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
‎معرفی تیم های برتر مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور در کیش

 به گزارش تجارت گردان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در شانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی تیم ملی پرورش اندام کشور در کیش ۲۱ ورزشکار از ۱۹ استان کشور در وزن های ۷۵+ و ۷۵- کیلوگرم با هم به رقابت پرداختند که در این دوره از رقابت ها رامین حسن زاده از قزوین در وزن ۷۵- کلیوگرم عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

‎همچنین محمد سلیمانی از اصفهان عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. محمد سبحان نظری ورزشکار هرمزگانی هم در جایگاه سوم ایستاد. در این مسابقات رضا غلامی از کیش، ابراهیم فراهی از گلستان و علیرضا غفاری از خوزستان به ترتیب مقام های چهارم تا ششم را کسب کردند.

‎بر اساس همین گزارش در وزن ۷۵+ کیلوگرم امیر خاکیان از تهران مقام قهرمانی و رامین باقر زاده از تبریز نایب قهرمان و یزدان رحمت آبادی از کرمانشاه نیز مقام سوم را کسب کردند. همچنین در این بخش محمد مهدی سام نژاد از کرمان و نوید دهقانی از هرمزگان هر کدام موفق به کسب مقام های چهارم و پنجم این مسابقات شدند.

‎شایان ذکر است: “تیم های آذربایجان شرقی، هرمزگان، لرستان، اصفهان، کرمانشاه، قزوین، سمنان، گیلان، بوشهر، آذربایجان غربی، کرمان، گلستان، خراسان جنوبی، قم، یزد، البرز، مرکزی، خوزستان همدان، جزیره کیش و تهران” با دو تیم در این رقابت ها حضور داشتند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.